اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کدام بانک ها در ایام نوروز باز هستند؟


اگر می خواهید در ایام نوروز سفر کنید و کار بانکی دارید، حتما به سایت بانک ها مراجعه کنید و اسامی شعب کشیک آن شهرستان را یادداشت کنید.





روزنامه هفت صبح: اگر می خواهید در ایام نوروز سفر کنید و کار بانکی دارید، حتما به سایت بانک ها مراجعه کنید و اسامی شعب کشیک آن شهرستان را یادداشت کنید.

بسیاری از بانک ها شعب منتخب خود را برای ارائه خدمات به مشتریان در چهار روز ابتدایی سال 94 مشخص کرده اند. بعضی از بانک ها هم در دو سه روز آینده تکلیف ساعات کاری شعب خود تا پایان سال و البته شعب کشیک خود در ایام نوروز را مشخص خواهند کرد.

بانک سرمایه

روابط عمومی این بانک احتمال می دهد که شعب کشیک در طول چهار روز اول عید،از ساعت 9 صبح تا 12:30 ظهر فعال باشند اما در طول بقیه روزهای عید، این ساعت به 8 صبح تا 14:30 ظهر افزایش می یابد. در طول عید نوروز شعب عصر بانک سرمایه تعطیل هستند.

از این روابط عمومی می پرسیم که در ایام باقیمانده سال از چه ساعتی تا چه ساعتی شعب مشغول به کار هستند، روابط عمومی بانک احتمال می دهد که شعب از 8 صبح تا 18:30 عصر به مشتریان خدمات می دهند؛ گویا این شیوه خدمات دهی از روز 18 یا 19 اسفند آغاز می شود.

بانک اقتصاد نوین


شعب مختلف این بانک از 23 اسفند ساعات کاری خود را افزایش می دهند. به این ترتیب که شعب مختلف آن از این روز از ساعت 8 صبح کار خود را آغاز می کنند و تا ساعت 17:30 هر روز به مشتریان خدمات مختلف همیشه را ارائه می کنند.

بانک سامان

بانک سامان برای شعب منتخب خود برنامه ریزی کرده که در روزهای سوم و چهارم فروردین از ساعت 9 تا 12 ظهر به مشتریان خدمات رسانی کنند. می توانید در این روزها در ساعات 8 صبح تا 16 بعدازظهر به بانک سامان مراجعه کنید.

مسئولان بانک برای روز پنجشنبه آخر سال یعنی بیست و هشتم اسفند ماه تمام شعب خود را موظف کرده تعا درهای شعبه را تا ساعت شش بعدازظهر باز نگه دارند.

گردشگری

احتمالا امروز یا فردا مشخص می شود که ساعات کاری این بانک در طول روزهای عید نوروز چگونه است اما براساس گفته های اداره امور شعب این بانک، از همین یکی دو روز آینده تا روز پنجشنبه آخر سال، ساعات کاری شعب بانک گردشگری به 8 صبح تا 18 عصر تغییر می کند. استثنائا پنجشنبه همین هفته ساعت کاری از 8 صبح تا یک بعدازظهر خواهد بود.

در روزهای دوم تا چهارم فروردین هم کار شعب کشیک از ساعت 8 صبح آغاز شده و تا ساعت یک ظهر خدمات دهی شعب منتخب ادامه دارد. در ادامه روزهای تعطیلات عید هم همه شعب بانک گردشگری از ساعت 8 صبح تا 15 ظهر به مشتریان خدمات می دهند.

بانک ملی


در روزهای پایانی سال، تمامی شعب بانک ملی ایران از تاریخ 16 تا 28 اسفند ماه به جز روز جمعه 22 اسفند ماه تا ساعت 17 فعالند. همچنین شعب منتخب این بانک در روزهای جمعه 29 اسفند و روزهای دوم، سوم، چهارم و دوازدهم فروردین ماه 1394 از ساعت 9 تا 12 به ارائه خدمات بانکی به مشتریان خواهند پرداخت.

ساعت کار شعب بانک ملی ایران در روز سه شنبه آخر سال مصادف با آخرین شب چهارشنبه سال تا ساعت 16 خواهد بود.

بانک آینده

از روز شنبه 16 اسفند ماه تا پایان سال جاری، در تمام روزهای هفته غیر از روزهای کشیک یک ساعت به زمان فعالیت باجه عصر کلیه شعب بانک، افزوده خواهد شد. همچنین «شعب منتخب» بانک آینده نیز به عنوان «شعب کشیک»، طی روزهای جمعه 22 و 29 اسفند سال 1393 و نیز روزهای دوشنبه سوم فروردین، سه شنبه چهارم فروردین و چهارشنبه 12 فروردین ماه سال 1394 از ساعت 9 صبح الی 12 ظهر آماده ارائه خدمات به مردم و مشتریان محترم بانک آینده خواهند بود.

بانک صادرات ایران


این بانک تعداد 615 شعبه خود را به عنوان شعب کشیک ایام پایانی سال 93 اعلام کرده که ساعت فعالیت آنها در تهران از دیروز از ساعت 7:30 الی 16:45 و در سایر شهرستان ها از ساعت 7:15 تا 16:30 تعیین کرده است. کلیه شعب این بانک از تاریخ 23 اسفند ماه در تهران از ساعت 7:20 تا 17:30 و در شهرستان ها از ساعت 7:15 تا 17 به مشتریان خدمات ارائه می کنند.

در روز جمعه 29+ اسفند ماه شعب کشیک این بانک از ساعت 9 تا 13 و در روزهای اول تا سوم فروردین ماه نیز تعداد 334 شعبه کشیک از ساعت 9 الی 12 در سراسر کشور به هموطنان خدمات می دهند.

بانک کارآفرین

ساعت کار شعب بانک کارآفرین از روز شنبه تا چهارشنبه دو هفته جاری از ساعت 8 صبح تا 17:30 و در روز پنجشنبه 8 صبح تا 13:30 خواهد بود. برای شعب شهرستان ها هم از روز شنبه تا روز چهارشنبه از ساعت 7:30 تا 17:30 و در روز پنجشنبه از 7:30 تا 13:30 به مشتریان خدمات می دهند.

بانک شهر

ساعت کار ارائه خدمات به مشتریان تمامی شعب تهران و شهرستان بانک شهر از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:45 تا 17:30 خواهد بود. این بانک در روز پنجشنبه نیز از ساعت 7:45 تا 13:30 مشغول به کار است.


ویدیو مرتبط :
اسامی شعب بانک های فعال در ایام نوروز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

۷۵ شعبه بانک سامان در ایام نوروز باز است



 

بانک سامان , شعب بانک سامان تهران

 

۷۵ شعبه بانک سامان در تعطیلات رسمی نوروز آماده خدمت رسانی به مشتریان هستند.

به گزارش اداره روابط عمومی بانک سامان، شعب کشیک بانک سامان در روزهای دوم، سوم و دوازدهم فروردین ماه از ساعت ۹ تا ۱۲ فعال بوده و نسبت به انجام عملیات دریافت و پرداخت بانکی مراجعان اقدام خواهند کرد. این شعب شامل ۳۷ شعبه در تهران و ۳۷ شعبه در شهرستان ها است.

بر اساس این گزارش، فعالیت شعبه فرودگاه امام تهران در طول ایام نوروز مانند گذشته، به صورت یکسره و شبانه روزی ادامه خواهد داشت.

این گزارش حاکی است، با اتخاذ تمهیدات لازم، تمام خودپردازهای بانک نیز در ایام تعطیلات نوروزی، بدون وقفه به مشتریان ارائه خدمت خواهند کرد.

مشتریان برای کسب اطلاعات مورد نیاز در ایام نوروز می توانند در ۲۴ ساعت شبانه روز با مرکز ارتباط سامان (۶۴۲۲ ۰۲۱) تماس بگیرند.

فهرست شعب فعال در ایام به شرح زیر است:

اسامی شعب تهران

آفریقا، میرداماد، جام جم، نازی آباد، قلهک، شهر قدس، مرکزی، دکتر فاطمی، پیروزی، مولوی، شمس آباد، نیاوران، باغ فردوس، سعادت آباد، خیابان آذربایجان، تهرانسر، کریم خان زند، ۲۴متری سعادت آباد، پاسداران، جنت آباد، میدان آرژانتین، هایپر استار، رسالت – مجیدیه، میدان توحید کرج، بازار، میدان ونک، فلکه اول تهرانپارس، میدان تجریش، بزرگراه فتح، شهریار، صادقیه، یافت آباد، میدان نبوت، شهرک اکباتان، ترمینال۲ فرودگاه مهرآباد، ترمینال۴ فرودگاه مهرآباد، اقدسیه و شهرری

اسامی شعب شهرستان

اصفهان، زاینده رود، قم، شیراز، شیراز ـ بلوارمیرزای شیرازی، بندرعباس، زاهدان، بوشهر، یاسوج، قزوین، همدان، کرمانشاه، ایلام، سنندج، مشهد، سجاد مشهد، بلوار هاشمیه مشهد، بجنورد، بیرجند، رشت، ساری، بابل، تنکابن، آمل، گرگان، گنبد کاووس، کرمان، یزد، اراک، تبریز، ولیعصر تبریز، ارومیه، اردبیل، زنجان، اهواز، کیش و قشم.... /  اخبار ارسالی به آفتاب