اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کتک کاری به خاطر یک توپ +عکس



کتک کاری به خاطر یک توپ +عکس

از فستیوال "توماتینای" اسپانیا تا پرت کردن بچه ها از بالای پشت بام در هند همه از فستیوال های عجیب و غریب در دنیا هستند اما باز هم جشن هایی وجود دارند که شما از آن بی خبر باشید.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، فستیوال های عجیب زیادی سالانه در انگلیس برگزار می شود که با برخی از آن ها مانند دویدن در گل ولای، گرفتن پنیر در شیب تپه و ... آشنا هستید. اما این کشور فستیوال های عجیب دیگری نیز دارد که کمتر درمورد آن شنیده اید.

در  یکی از شهرهای کوچک انگلستان به نام "آتراستون"، مسابقه جالب و عجیبی با توپ انجام می شود که سالانه افراد زیادی را با دست و پای شکسته راهی بیمارستان می کند. این فستیوال سالانه در فصل بهار برگزار می شود و قوانین عجیبی دارد.

دعوا سر توپ , کتک کاری های عجیب
این مسابقات نزدیک به 800 سال است که در این روستا برگزار می شود و نهایتا دو ساعت طول خواهد کشید. در این مسابقه به یک توپ که با آب پر شده است چندین ربان وصل میشود.

 این توپ سپس بر روی جمعیت پرتاب شده و هر فردی که بتواند ربان ها را از توپ جدا کند برنده مسابقه خواهد بود. مهمترین قانون این مسابقات بدین صورت گفته می شود که: شرکت کنندگان حق زدن هر ضربه ای به حریف خود دارند اما نباید او را بشکند!

این توپ نزدیک به 2 کیلوگرم وزن دارد و البته حالت ارتجاعی آن باعث میشود تا روی دست مردم باقی نماند و این حالت باعث سخت شدن مسابقه خواهد شد. در این مسابقه هیچکس به دیگران رحم نمی کند و معمولا سالانه چندین نفر بر اثر شکستگی راهی بیمارستان می شوند..... /  yjc.ir

دعوا سر توپ , کتک کاری های عجیب


ویدیو مرتبط :
طنز: به این میگن کتک کاری بدون کتک زدن!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وقتی هزارپاها کتک کاری می کنند +عکس



اخبار گوناگون - وقتی هزارپاها کتک کاری می کنند +عکس

نگاه کردن به دعوا و کتک کاری در تمام دنیا از جمله علاقه های مردم به حساب می آید. البته این دلیلی بر بی فرهنگی انسان ها نیست و معمولا بعد از چند ثانیه تماشا کردن سریعا دو طرف دعوا را از یکدیگر جدا می کنند.

به غیر از انسان ها، حیوانات مختلف نیز گاهی اوقات دعوا می کنند ولی مجادله های آن ها بسیار خشن تر است و معمولا تلفاتی را به همراه دارد. اگر چند حیوان در حال کتک کاری باشند معمولا انسان ها وارد عمل نمی شوند و اجازه می دهند حسابی یکدیگر را کتک بزنند.

"مونیکا آنانتیواتی" یک عکاس اندوزیایی است که چندی پیش در حال عکاسی در جنگل بود که با صحنه بسیار جالبی روبرو شد. این عکاس توانست از پدیده ای نادر که معمولا کسی آن را مشاهده نمی کند، تصویربرداری کند.

 اخبار,اخبار گوناگون,زندگی هزارپاها

در این تصاویر شما می توانید دو هزارپا را مشاهده کنید که خیلی عجیب با یکدیگر گلاویز شده و در حال کتک کاری هستند. هزارپایان همیشه از جمله موجودات کوچک ولی زیبا بوده اند که به خونسردی شهرت دارند ولی این دو هزارپا به نظر می رسد اعصاب خود را از دست داده اند.

در تصاویری که این عکاس 41 ساله گرفته است مشاهده می شود که بدن هزارپا کاملا خمیدگی خاصی پیدا کرده است و نشان می دهد بسیار عصبی شده است و با بدنش به حریف می کوبد. البته گرفتن این تصاویر بسیار سخت است زیرا تنها 10 ثانیه این کتک کاری طول کشیده است.

 اخبار,اخبار گوناگون,زندگی هزارپاها

  اخبار,اخبار گوناگون,زندگی هزارپاها

 اخبار,اخبار گوناگون,زندگی هزارپاها

 

   اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران