اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کتک خوردن عروس نگون بخت در شب عروسی



 

 

عروس نگون بخت در شب عروسی‌اش از همه خانواده داماد کتک خورد تا بفهمد موافق عروسی وی نبوده‌اند.

به گزارش فارس، پنج‌شنبه شب گذشته در حالی عروسی یک زوج جوان به پایان رسید که حداقل عروس تیره بخت خیال می‌کرد کدورت‌های خانواده‌اش با خانواده داماد به پایان رسیده است.

عروس و داماد به رسم همیشگی در پایان مراسم به خانه جدیدشان بدرقه شدند اما لحظاتی از این ماجرا نگذشته بود که آوار سنگین کتک‌های خانواده داماد بر سر عروس خالی شد.

یکی از حاضران که این صحنه را دید با خانواده عروس تماس گرفته به این ترتیب تنها دقایقی بعد خانواده عروس موفق شدند پیکر نیمه جان وی را از زیر مشت و لگد‌های خانواده داماد بیرون بکشند.

یکی از اعضای خانواده عروس به خبرنگار ما گفت: پس از انتقال خواهرم به پزشکی قانونی متوجه شدم که در دوران عقد نیز خواهرم بارها از داماد کتک خورده است اما صحبتی به میان نیاورده است..../فارس


ویدیو مرتبط :
عروس نگون بخت!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ غم انگیز یک دختر نگون بخت در لباس عروسی +عکس



این عروس خانم 30 ساله که هویتش فاش نشده است روی یک صخره ایستاده و در حال تهیه عکس برای آلبوم عروسی اش بود که ناگهان لیز خورد و داخل رودخانه افتاد و بعد از آبشار بلند به پایین پرتاب شد و جسد او چند ساعت بعد پیدا شد.
مرگ غم انگیز , لباس عروسی , مرگ در لباس عروسی

علت سقوط او لیز خوردن به دلیل خیس شدن لباس عروسش عنوان شده است. او روی صخره ای در کنار رودخانه که منتهی به یک آبشار بلند است ایستاده بود تا عکس بگیرد که دنباله لباسش وارد آب رودخانه شده و خیس و سنگین شد و عروس خانم نگون بخت را داخل رودخانه کشید.
عکاس صحنه سعی کرده بود او را نجات دهد اما سنگینی او مانع این عمل شده و نهایتا او از آبشار پرتاب شد. وی حدود 100 متر آنطرف تر از محل عکسبرداری  توسط یک راننده که به خوبی منطقه را میشناخت و به صورت داوطلبانه به پلیس و آتشنشانها در عملیات جستجو کمک میکرد پیدا شد، عکاس و دستیارش به خاطر شوک شدید ناشی از این حادثه راهی بیمارستان شدند.
مرگ غم انگیز , لباس عروسی , مرگ در لباس عروسی

این عروس جوان در ماه ژوئن ازدواج کرده بود اما هنوز تصاویر مربوط به آلبوم عروسی اش را تهیه نکرده بود. نکته جالب اینکه هیچکس همراه او نبود و برادر و دختر خاله اش بعد از اینکه حادثه به آنها گزارش شد به محل آمدند. خانواده او حاضر به مصاحبه با رسانه ها نشده اند.../پرداد