اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کتک خوردن زن از خانواده شوهر برای یارانه‌ها !



 

کتک خوردن زن از خانواده شوهر برای یارانه‌ها !

 

محجوب بودن و خجالت‌های دخترانگی‌ام در ۱۷ سالگی‌ و جواب مثبت دادن به اولین خواستگار، آغاز تلخی را برایم  رقم زد که تاکنون پس از گذشت ۱۲ سال هم‌چنان روز‌ها را به سختی می‌گذرانم.

ایسنا :زنی جوان همراه با وکیلش وارد یکی از شعبه‌های دادگاه خانواده شد، وی خطاب به قاضی اظهار کرد: به خواست خانواده به درخواست ازدواج همسرم پاسخ مثبت دادم. در صورتی که علاقمند به ادامه تحصیل بودم اما به دلیل خجالت از پدر و مادر و برادر‌هایم و سن کم نتوانستم جواب منفی خود را بازگو کنم. زمانی که به عقد همسرم در آمدم ۱۷ سال داشتم و در آن سن کم زندگی مشترکی را شروع کردم درحالی که نمی‌دانستم علاقه به همسر و زندگی چه معنایی دارد. در آن روزها با به وجود آمدن کوچکترین مشکل در امور منزل، مادر شوهرم مرا کتک می‌زد و اگر همسرم سعی می‌کرد مقابل او بایستد او نیز کتک می‌خورد.

این زن که ۲۹ سال سن داشت، خاطر نشان کرد: بعد از گذشت هفت یا هشت سال از زندگی مشترک‌مان در عین ناباوری رفتار‌های مادر شوهرم ادامه داشت و شوهرم هیچ‌گاه نتوانست به عنوان یک پناهگاه از من حمایت کند و هر بار که اعتراض می‌کردم می‌گفت من نمی‌توانم خلاف حرف مادرم را به زبان آورم. زمانی که مادر همسرم فوت کرد، خواهرهایش به خوبی توانستند جای خالی مادرشان را پر کنند و این در صورتی بود که من فرزند ۱۱ ساله‌ای داشتم و آن‌ها بدون هیچ گونه خجالتی من را مقابل دخترم کتک می زدند.

زن جوان در پاسخ به پرسش قاضی شعبه مبنی بر اینکه دلیل کتک‌های خانواده شوهرت چه بود، بیان کرد: به بهانه‌های مختلف مرا کتک می‌زدند، مثلا یک‌بار به دلیل خرجی ندادن همسرم، مجبور شدم یارانه‌های نقدی سهم خود و دخترم را برای تأمین مخارج منزل خرج کنم و زمانی که شوهرم و خواهرش از این موضوع مطلع شدند، به قصد جانم مرا کتک زدند.

وی در حالی که به آرامی اشک می‌ریخت، عنوان کرد: یکسال است که علاوه بر مشکلات گذشته همسرم به فردی شکاک تبدیل شده است و با به وجود‌ آمدن کوچکترین مشکلی به قدری مرا کتک می‌زند که توان ایستادن بر روی پاهایم را ندارم، برای مثال، آخرین مرتبه‌ای که به شدت مرا کتک زد، موجب شد همسایه‌ها با ۱۱۰ تماس بگیرند. زن جوان مدعی شد: متاسفانه دخترم به بیماری افسردگی مبتلا شده است و مرتب از من می‌خواهد که از پدرش جدا شوم. من نیز در این سال‌ها به دلیل وجود فرزندم با مشکلات کنار آمدم. اکنون فرزندم نمی‌خواهد پدری با این اخلاق و رفتار داشته باشد.

قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات زن جوان به دلیل عدم حضور مرد در دادگاه‌ حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد و رسیدگی به پرونده را به جلسه‌ی آینده موکول کرد..... / isna.ir


ویدیو مرتبط :
کتک خوردن زن از شوهر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یارانه‌های نقدی باعث کتک خوردن این زن شد


زنی جوان همراه با وكیلش وارد یكی از شعبه‌های دادگاه خانواده شد، وی خطاب به قاضی اظهار كرد: به خواست خانواده به درخواست ازدواج همسرم پاسخ مثبت دادم.

 زنی جوان همراه با وكیلش وارد یكی از شعبه‌های دادگاه خانواده شد، وی خطاب به قاضی اظهار كرد: به خواست خانواده به درخواست ازدواج همسرم پاسخ مثبت دادم.

 در صورتی كه علاقمند به ادامه تحصیل بودم اما به دلیل خجالت از پدر و مادر و برادر‌هایم و سن كم نتوانستم جواب منفی خود را بازگو كنم.

وی ادامه داد: زمانی كه به عقد همسرم در آمدم ۱۷ سال داشتم و در آن سن كم زندگی مشتركی را شروع كردم درحالی كه نمی‌دانستم علاقه به همسر و زندگی چه معنایی دارد.

 در آن روزها با به وجود آمدن كوچكترین مشكل در امور منزل، مادر شوهرم مرا كتك می‌زد و اگر همسرم سعی می‌كرد مقابل او بایستد او نیز كتك می‌خورد.

این زن كه ۲۹ سال سن داشت، خاطر نشان كرد: بعد از گذشت هفت یا هشت سال از زندگی مشترك‌مان در عین ناباوری رفتار‌های مادر شوهرم ادامه داشت و شوهرم هیچ‌گاه نتوانست به عنوان یك پناهگاه از من حمایت كند و هر بار كه اعتراض می‌كردم می‌گفت من نمی‌توانم خلاف حرف مادرم را به زبان آورم.

وی افزود: زمانی كه مادر همسرم فوت كرد، خواهرهایش به خوبی توانستند جای خالی مادرشان را پر كنند و این در صورتی بود كه من فرزند ۱۱ ساله‌ای داشتم و آن‌ها بدون هیچ گونه خجالتی من را مقابل دخترم كتك می زدند.

زن جوان در پاسخ به پرسش قاضی شعبه مبنی بر اینكه دلیل كتك‌های خانواده شوهرت چه بود، بیان كرد:

 به بهانه‌های مختلف مرا كتك می‌زدند، مثلا یك‌بار به دلیل خرجی ندادن همسرم، مجبور شدم یارانه‌های نقدی سهم خود و دخترم را برای تأمین مخارج منزل خرج كنم و زمانی كه شوهرم و خواهرش از این موضوع مطلع شدند، به قصد جانم مرا كتك زدند.

وی در حالی كه به آرامی اشك می‌ریخت، عنوان كرد: یكسال است كه علاوه بر مشكلات گذشته همسرم به فردی شكاك تبدیل شده است و با به وجود‌ آمدن كوچكترین مشكلی به قدری مرا كتك می‌زند كه توان ایستادن بر روی پاهایم را ندارم، برای مثال، آخرین مرتبه‌ای كه به شدت مرا كتك زد، موجب شد همسایه‌ها با ۱۱۰ تماس بگیرند.

زن جوان مدعی شد: متاسفانه دخترم به بیماری افسردگی مبتلا شده است و مرتب از من می‌خواهد كه از پدرش جدا شوم.

من نیز در این سال‌ها به دلیل وجود فرزندم با مشكلات كنار آمدم. اكنون فرزندم نمی‌خواهد پدری با این اخلاق و رفتار داشته باشد.

قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات زن جوان به دلیل عدم حضور مرد در دادگاه‌ حكمی مبنی بر طلاق صادر نكرد و رسیدگی به پرونده را به جلسه‌ی آینده موكول كرد.

منبع: ایسنا