اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کتک خوردن از معلم؛ الهام بخش سر الکس


سرمربی پیشین تیم فوتبال منچستریونایتد گفت آموزگار محبوب وی زنی بود خشن که وی را با شلاق تنبیه می‌کرد.

خبرگزاری مهر: سرمربی پیشین تیم فوتبال منچستریونایتد گفت آموزگار محبوب وی زنی بود خشن که وی را با شلاق تنبیه می‌کرد.

 "سرآلکس فرگوسن" که 72 سال سن دارد، در گلاسکو متولد شده است. فرگی می‎گوید او شلاقی را که خانم "الیزابت تامسون" با آن در خانه اقدام به تنبیهش می‌کرده را پیش خود نگه داشته است. فرگی در دهه‌های 40 و 50 میلادی در مدرسه "بروملون روئد پرایمری" در "گووان" درس خواهده است. تنبیه بدنی بچه‌ها از سال 1987 در مدارس بریتانیا متوقف شده است.

بر پایه گزارش بی بی سی، فرگوسن گفت زمانی که در تیم رنجرز بازی می‌کرده آموزگارش با وی تماس می‌گرفته و تا زمانی که زنده بود با هم تماس داشتند. پس از آن خانواده‌اش، این شلاق را به فرگوسن داده‌اند.



فرگوسن در حالی که شلاق را به دست گرفته

فرگوسن گفت: من نتوانستم در مراسم تدفین خانم معلم شرکت کنم چون در آن زمان هدایت منچستریونایتد را بر عهده داشتم و خارج از انگلستان بودم اما چند ماه بعد بسته‌ای دریافت کردم. او وصیت کرده بود که شلاق به من برسد. خواهرزاده اش آن را به من رساند. به همراه بسته نامه‌ای بود که داخل آن نوشته بود: "تو بیش از هرکسی معنی این کمربند را می‌دانی."

فرگوسن گفت: این درسی است که من فرا گرفتم. نوه‌های من از این کمربند می‌ترسند. شش ضربه از این کمربندها و یک درد بی حد و حصر. من عادت داشتم دستم را بکشم. اما این نوع از جریمه برای کسی بود که از خط خارج می‌شد.

فرگوسن می‌گوید او و شاگردان دیگر برای خانم تامسون احترام بسیاری قائل می‌شدند. فرگوسن وقتی 11 ساله بود عرض گلاسکو را طی کرد تا در مراسم ازدواج آموزگارش شرکت کند.

فرگی گفت: وقتی الان درباره خانم تامسون فکر می‌کنم متوجه می‌شوم فقط بحث آموزش مطرح نبوده است. او تلاش می‌کرد تا تو را تبدیل کند به بهترین کسی که می‌توانی باشی.

این مربی اسکاتنلدی در ماه مه گذشته پس از 26 سال حضور در منچستریونایتد از مربیگری این تیم استعفا کرد. او را به حاکم کردن مسائل انضباطی می‌شناسند و فریادهای او در صورت بازیکنان را به سشوار تشبیه کرده‌اند.


ویدیو مرتبط :
کتک خوردن معلم سر کلاس اونم بد جور (حتما ببینید از دست ندید)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معلم سنگدل دانش آموز بی‌گناه را تا سر حد مرگ کتک زد+تصاویر



معلمی سنگ‌دل بدون رحم کردن به شاگردش او را به شدت کتک زد و با فشار دادن گلویش سعی داشت دانش‌آموزش را به قتل برساند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،معلمی سنگ‌دل بدون رحم کردن به شاگردش او را به شدت کتک زد و با فشار دادن گلویش سعی داشت دانش‌آموزش را به قتل برساند.

جازمین پنیکس 39 ساله معلمی است که در میل‌والکی، ویسکانزاس، تدریس می‌کرد و خوشبختابه پس از دستگیری از مدرسه اخراج شد.

 اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث ,حوادث  روز


به گزارش دیلی‌میل، این معلم نژادپرست، دانش‌آموز 14 ساله سیاه‌پوست را سر درس زیست‌شناسی به شدت کتک زد. این معلم در ابتدا صندلی دانش‌آموز را محکم کشید به طوری که دانش آموز به زمین افتاد ولی معلمش سر او را به صندلی کوبید و او را روی صندلی پرت کرد و سرانجام دستش را دور گردن او حلقه کرد و به شدت فشار داد.

مسئولین مدرسه پس از آگاهی از عمل وی، او را اخراج کردند و روز بعد این معلم وحشی صفت دستگیر شد. دانش‌آموز مجروح هم پس از انتقال به بیمارستان مورد درمان قرار گرفت.

 اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث ,حوادث  روز


گفتنی است،پنیکس پس از محاکمه به 6 سال زندان و پرداخت 10 هزار دلار محکوم شد.