اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کتاب محمود احمدی‌ نژاد منتشر شد


مجموعه دیدگاه‌های محمود احمدی‌نژاد در زمینه فرهنگ با عنوان «در زلال جاری فرهنگ» از سوی مرکز پژوهش و اسناد معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور منتشر شد.

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری: مجموعه دیدگاه‌های محمود احمدی‌نژاد در زمینه فرهنگ با عنوان «در زلال جاری فرهنگ» از سوی مرکز پژوهش و اسناد معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور منتشر شد.

 مجموعه دیدگاه‌های محمود احمدی‌نژاد در زمینه فرهنگ با عنوان «در زلال جاری فرهنگ» از سوی مرکز پژوهش و اسناد معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور منتشر شد که در این کتاب گزیده آراء و اندیشه‌های رییس‌جمهور در حوزه‌های فرهنگ و هنر که در همایش‌ها و محافل گوناگون بیان گردیده، منتشر شده و می‌توان گفت رویکرد و اهتمام دولت خدمتگزار را به این مقولات به خوبی تبیین و تشریح می‌سازد.

در مقدمه این کتاب آمده است: محمود احمدی‌نژاد بر این باور است که امروز نبرد ما با فاسدان عالم نه در عرصه‌های نظامی، که در میدان فرهنگ و هنر است، در این جبهه از قابلیت‌ها و توانمندی‌های بی‌نظیری برخوداریم و باید آنها را فعال کنیم.

همچنین رییس‌جمهور معتقد است پایه هنر عشق و نتیجه آن آزادی است. هنری ماندگار است که از عشق به ارزش‌های متعالی، حقیقت انسان، عدالت، آزادی و کرامت برخیزد و نتیجه‌اش آزادی انسان باشد.


ویدیو مرتبط :
خاطرات مرحوم حاج احمد احمدی نژاد پدر دکتر محمود احمدی نژاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كتاب «محمود احمدی نژاد» منتشر شد


مرکز اسناد انقلاب اسلامی در جدیدترین اثر خود کتاب «سیاست هسته‌ای دولت احمدی‌نژاد و مواضع شخصیت‌ها» را منتشر کرد.

خبرآنلاین: مرکز اسناد انقلاب اسلامی در جدیدترین اثر خود کتاب «سیاست هسته‌ای دولت احمدی‌نژاد و مواضع شخصیت‌ها» را منتشر کرد.

این کتاب كه «اعظم سلامتی» آن را تالیف كرده است، پرونده‌‌ هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران را در دولت‌های نهم و دهم و مواضع شخصیت‌ها را در محدوده زمانی 1384 تا 1390 و محدوده‌ مكانی ایران و كشورهای آژانس انرژی اتمی‌ را بررسی كرده و شامل یك مقدمه، چهار بخش و نتیجه‌گیری است.

آن‌طور که ناشر توضیح داده، این كتاب در پی پاسخ به پرسش‌هایی نظیر تاثیر رویکرد هسته‌ای محمود احمدی‌نژاد بر روند پرونده‌ هسته‌ای ایران و تفاوت‌ آن با رویکرد هسته‌ای سیدمحمد خاتمی و نیز عواملی كه منجر به اتخاذ دیپلماسی فعال در روند پرونده هسته‌ای ایران از سوی احمدی‌نژاد شده، است.