اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کبوتر، بلای جان مرد شاهرودی شد



اخبار حوادث - کبوتر، بلای جان مرد شاهرودی شد

مرد 35 ساله شاهرودی که برای گرفتن کبوتر بالای دکل فشارقوی برق رفته بود، براثر برق گرفتگی جان خود را از دست داد.

به گزارش روز سه شنبه مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، در تماس روز دوشنبه شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 این شهرستان وقوع یک فقره برق گرفتگی در جاده دیزج - رویان اعلام شد.

در بررسی ها مشخص شد که فردی 35 ساله از روی دکل برق سقوط کرده و مصدوم شده است که تلاش تیم پزشکی بیمارستان شاهرود برای نجات مصدوم بی نتیجه ماند و دقایقی پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات جان باخت.

این در حالی است که در محل حادثه، تابلوی 'خطر برق گرفتگی' بر روی دکل فشار قوی نصب شده است.

سرهنگ 'رحمت ا... طاهری' فرمانده انتظامی شاهرود به شهروندان توصیه کرد: به تابلوهای هشدار دهنده که برای سلامت عموم مردم در مکان های مختلف نصب شده است توجه کنند تا شاهد وقایع تلخ و غیرقابل جبران نباشیم.
اخبار حوادث - تابناک

 


ویدیو مرتبط :
بلای بی کیفیتی به جان صادرات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رابطه با مرد ناشناس بلای جان زن جوان شد



اخبار,اخبار حوادث , حوادث روز

شوهر بی رحم همسرش را به دلیل استفاده ی زیاد از موبایل به قتل رساند.

 جک مرد سی ساله ای است که از ازدواجش با هانا دو سال می گذرد.او که شاهد استفاده ی بیش از حد همسرش از تلفن همراه بود،از او تقاضا کرد استفاده از موبایل را به حداقل برساند.اما هانا هم چنان به طور مخفیانه از تلفن همراهش استفاده می کرد که منجر به خشم جک شد. جک وقتی فهمید همسرش مخفیانه از موبایل استفاده میکند، پس از ضرب و شتم شدید، او را با چوب بیسبال به قتل می رساند.

بر اساس گزارش پلیس؛ جک وقتی فهمید همسرش از تلفن همراه مخفیانه استفاده می کند، موبایل هانا را گرفت و متوجه ارتباط او با مردی ناشناس شد، اما برای حفظ زندگی اش سکوت کرد .در پی این ماجرا هانا مجددا موبایل دیگری به طور مخفیانه تهیه کرد و به رابطه اش با این مرد را ادامه داد که اینبار همسرش با وی درگیر و پس از ضرب و شتم فراوان هانا را با چوب بیسبال به قتل میرساند.

جک  در اظهاراتش گفت : " روز حادثه زودتر از محل کارم آمده بودم تا با همسرم صحبت کنم، اما وقتی رسیدم او در حال صحبت کردن با مرد غریبه ای بود. به قدر عصبانی بودم که نتوانستم جلو خوم را بگیرم ."

پلیس کانادا در پایان خاطرنشان کرد : جک به اتهام ضرب و شتم  و قتل دستگیر وبازداشت شد و پس از جمع آوری اسناد و مدارک بیشتر پرونده ی وی به دادگاه قضایی ارجاع داده خواهد شد.


 اخبار  حوادث  - باشگاه خبر  نگاران