اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

- کباب بوقلمون با لامبورگینی 300،000 پوندی!+ تصاویر




اخبار گوناگون - کباب بوقلمون با لامبورگینی 300،000 پوندی!+ تصاویر

تیم برتون یک بوقلمون خریده، آن را در نوک یک چنگال قرار داده، آن را جلو اگزوز یک لامبورگینی قرار داده و از دوستش خواسته تا آنجا که می شود به این ماشین گاز بدهد. نتیجه اش هم شده: قرار گرفتن یک بوقلموی سوخاری در وسط شام کریسمس خانواده!

حالا که تلویزیون ما، در هر چند-ده کانالش، از پیش از بر آمدن آفتاب عالم-تاب تا لحظه فروخفتن چراغ خواب، برای حل اصلی ترین مشکل خانوادگی ما از یک کباب-پز فوق مدرن تبلیغ می کند، بد نیست سایت ما هم روی دست مدیران این رسانه بلند شود و یک کباب-پز مدرن تر را به شما معرفی کند؛ بلکه همه مشلاتتان در همه امور بسیار زودتر حل شود!

به گزارش روزگارنو، تیم برتون یک بوقلمون خریده، آن را در نوک یک چنگال قرار داده، آن را جلو اگزوز یک  لامبورگینی قرار داده و از دوستش خواسته تا آنجا که می شود به این ماشین گاز بدهد. نتیجه اش هم شده: قرار گرفتن یک بوقلموی سوخاری در وسط شام کریسمس خانواده!

قبل از این که تصاویر را ببینیم، محض احتیاط به شما توصیه می کنیم که با ماشین لامبورگینی خود هیچ وقت مرغ کباب نکنید...این خودرو برای رانندگی مناسب تر است.... ما هم از رقابت با برادران سیما می گذریم و بدون دریافت حق السهم خود شما را به کباب-پز آن عزیزان هدایت می کنیم تا هم بنیاد خانواده ها محفوظ بماند؛ هم آن کباب-پز سیما بیشتر بفروشد؛ و هم چرخ خود سیما بچرخد! (بالاخره تلویزیون داری خرج داره بیننده عزیز!)

ضمنا، بوقلموی این خبر، طی 10 دقیقه با گاز ماشین این خبر که عقربه اش روی دور 9000 بوده از خام به پخته تبدیل شده است.

 

اخبار,اخبار گوناگون,کباب بوقلمون با لامبورگینی

 

اخبار,اخبار گوناگون,کباب بوقلمون با لامبورگینی

 

اخبار,اخبار گوناگون,کباب بوقلمون با لامبورگینی

 

اخبار,اخبار گوناگون,کباب بوقلمون با لامبورگینی

اخبارگوناگون روزگار نو


ویدیو مرتبط :
300,000 سیارک نزدیک زمین که به

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کباب بوقلمون با اگزوز لامبورگینی! +عکس


تیم برتون کارگردان سرشناس آمریکایی بوقلمون عید کریسمس خود را به شیوه ای عجیب پخت.

عصرایران: به گزارش " دیلی میل" برتون بوقلمون روز کریسمس خود را با شعله اگزوز اتومبیل " لامبورگینی اونتادور" خود بریان کرد.

برتون در عرض مدت 10 دقیقه با شعله اگزوز بوقلمون را بریان کرد. لامبورگینی برتون مدل 2013 است و 490 هزار دلار قیمت دارد.