اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کاپیتان آمریکا، مرد آهنی را شکست داد


فیلم Captain America: Civil War فروش روز اول فیلم Iron Man 3 را پشت‌سر گذاشت.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: فیلم Captain America: Civil War در این هفته اکران شد و توانست به یکی از فیلم‌های پرفروش باکس آفیس تبدیل شود.

کاپیتان آمریکا، مرد آهنی را شکست داد

فروش آخر هفته‌ی فیلم Captain America: Civil War به ۱۸۱٫۱ میلیون دلار رسید و توانست جایگاه پنجمین فیلم پرفروش تاریخ باکس آفیس در هفته‌ی اول را به دست بیاورد. این فیلم در شنبه‌ی گذشته ۶۱ میلیون دلار فروش داشته و توانست فروش ۵۶٫۵ میلیون دلاری فیلم The Avengers: Age of Ultron را پشت‌سر بگذارد. همچنین فروش جهانی فیلم Civil War از مرز ۶۷۸ میلیون دلار هم گذشت. به احتمال زیاد این فیلم می‌تواند تا آخر هفته فروش یک میلیارد دلار را پشت‌سر بگذارد. حتی این فیلم می‌تواند به راحتی فروش جهانی فیلم Captain America: Winter Soldier که نزدیک به ۷۰۰ میلیون دلار بود را رد کند.

شرکت Disney با ساخت این فیلم، سال بسیار بزرگی را پشت‌سر گذاشت. این شرکت چند وقت پیش فیلم‌های The Jungle Book و Zootopia را ساخت که توانستند فروش یک میلیارد دلاری داشته باشند.

بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که فروش آخر هفته‌ی Civil War از فروش فیلم Iron Man 3 که ۱۷۴٫۱ میلیون دلار بود، بیشتر شد. البته همچنان فیلم‌های The Avengers: Age of Ultron، The Avengers، Jurassic World و Star Wars: The Force Awakens به عنوان پرفروش‌ترین فیلم‌های باکس آفیس در یک آخر هفته شناخته می‌شوند.


ویدیو مرتبط :
مبارزه ی مرد آهنی و کاپیتان آمریکا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«کاپیتان آمریکا» طلسم «هری پاتر» را شکست


فیلم ابرقهرمانی «کاپیتان آمریکا: اولین انتقامجو» در هفته اول اکران با 65.8 میلیون دلار فروش در آمریکای شمالی به صدرنشینی آخرین فیلم «هری پاتر» پایان داد...

فیلم ابرقهرمانی «کاپیتان آمریکا: اولین انتقامجو» در هفته اول اکران با 65.8 میلیون دلار فروش در آمریکای شمالی به صدرنشینی آخرین فیلم «هری پاتر» پایان داد.

فروش بسیار خوب «کاپیتان آمریکا: اولین انتقامجو» در اولین هفته اکران فراتر از انتظار بود.