اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کاپلو هم بهتر از یحیی نتیجه نمی گرفت!


سهراب بختیاری زاده این فصل هم قصد خداحافظ از فوتبال را ندارد. او قصد دارد یک سال دیگر هم فوتبال بازی کند.

روزنامه تماشا: سهراب بختیاری زاده این فصل هم قصد خداحافظ از فوتبال را ندارد. او قصد دارد یک سال دیگر هم فوتبال بازی کند. او با اینکه فصل گذشته در صبا بود فرصت کار کردن با یحیی گل محمدی را پیدا نکرد، دلیلش هم این بود که یحیی او را از لیست بازیکنان تیم کنار گذاشت. با اینحال کاپیتان صبا از رفیق قدیمی اش دفاع می کند. مصاحبه او با گل را می خوانید:

کاپلو هم بهتر از یحیی نتیجه نمی گرفت!

شما هم مثل هم نسلانتان این فصل از فوتبال خداحافظی کردید؟

- نه، مدتی است که استراحت کرده ام و در حال حاضر آماده انجام بدنسازی هستم. هنوز هیچ پیشنهادی ندارم، اگر داشته باشم قطعا بازی می کنم. تصمیم دارم یک فصل دیگر به عنوان بازیکن در فوتبال حضور داشته باشم و قطعا اگر بعد از آن احساس کنم که دیگر نمی توانم بازی کنم به مربیگری فکر می کنم.

در لیست مربیان و بازیکنان پرونده تبانی بعضی از دوستان و هم دوره ای های شما هم بودند. در مورد آنها چه صحبتی داری؟


- من لیگ یک بازی نکرده ام. همیشه گفته ام در جایی که پول زیاد است تبانی و فساد هم هست. من متاثر شدم از مشکلاتی که در لیگ یک پدید آمد و امسال به نوعی مشخص شد که این تبانی در فوتبال با چه قدرتی حضور دارد اما چیزی که مرا خیلی ناراحت کرد، دیدن اسم هایی بود که واقعا آنها را کاملا می شناسم و می دانم چه آدم های سالمی هستند.

به نظر من رأی کمیته انضباطی الزامی بود اما تر و خشک را با هم سوزاند. استاد باقری نیا سال هاست در این فوتبال هستند و اگر بهتر از استاد دهداری نباشند کمتر از ایشان نیستند. من متاسفم با آبروزی افرادی مثل باقری نیا بازی شد. این رأی باید با بررسی و دقت بیشتری اعلام می شد.

نظرت در مورد رفتن یحیی از پرسپولیس به عنوان یک همبازی قدیمی او چیست؟

- حقیقتا در مورد پرسپولیس من اشراف ندارم اما یحیی را کاملا می شناسم و خیلی امیدوار بودم قهرمانی اش با پرسپولیس را جشن بگیرد اما نشد. من اعتقاد دارم وقتی یک باشگاه یک مربی انتخاب کرد باید به او زمان دهد. در یک نیم فصل آن هم با تیمی که خودت نبسته ای کاپلو هم نمی تواند موفق باشد، چه برسد به یحیی. چه بسا که پرسپولیس در زمان آقا یحیی خیلی بهتر از زمان ژوزه فوتبال بازی کرد.


ویدیو مرتبط :
خودتان نتیجه گیری کنید ! زندگی زیباتر با صدای دلنشین و آرام بهتر نیست؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سر الكس فرگوسن:نتیجه یك ـ صفر از دو ـ صفر بهتر است!



 

   سر الكس فرگوسن:نتیجه یك ـ صفر از دو ـ صفر بهتر است!

تیم فوتبال منچستریونایتد شنبه در ورزشگاه اولدترافورد میزبان وست برومویچ بود و در حالی که نیمه نخست را با برتری 2 بر صفر به سود خود به پایان برده بود، در نیمه دوم دو بار دروازه تیمش فرو ریخت و دو امتیاز حساس این بازی خانگی را از دست داد.

فرگوسن در پایان این بازی گفت: با توجه به نمایش خیره کننده‌ای که در نیمه اول داشتیم، این انتقاد باز هم وجود دارد که چرا زمانی که از حریف پیش می‌افتیم، کار را یکسره نمی‌کنیم. این اتفاق چندین بار تاکنون برای ما رخ داده است. در حالی که می‌توانستیم در نیمه اول 5 گل بزنیم، این کار را نکردیم و فقط با دو گل برتری به رختکن رفتیم. این مساله واقعا جای نگرانی دارد.

فرگوسن در ادامه افزود: در بازی‌های پیش هم این مسائل رخ داد. اورتون باید 5 یا 6 گل از ما می‌خورد. مقابل فولام هم می‌توانستیم 3 یا 4 گل بزنیم اما به دلیل همین مساله داریم امتیازها را یکی پس از دیگری از دست می‌دهیم. دیگر نباید به این ترتیب نتیجه بگیریم. از این تساوی کاملا ناراضی و ناامید هستم. پیروزی 2 ـ صفر اصلا قاطع نیست و حاشیه امنیتی برای تیم ندارد. اگر تیم یک گل دریافت کند، آن موقع حریف کاملا به بازی برگشته و برای تساوی تلاش می‌کند. به نظر من پیروزی یک بر صفر از دو بر صفر بهتر است چرا که باعث می‌شود بازیکنان با تمرکز بیشتری در زمین کار کنند و برای گل دوم تلاش کنند.

منچستریونایتد با وجود اینکه هنوز در لیگ برتر شکست نخورده اما با 3 پیروزی از 8 دیدار خود، با 14 امتیاز پس از چلسی و آرسنال در مکان سوم ایستاده است.