اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کاوه یغمایی مجوز کنسرت گرفت


کاوه یغمایی خواننده سبک پاپ-راک که هرگز موفق به اخذ مجوز برای برگزاری کنسرت نشده، در قالب سی‌ویکمین جشنواره موسیقی فجر کنسرت برگزار می‌کند.

روزنامه هفت صبح: کاوه یغمایی خواننده سبک پاپ-راک که هرگز موفق به اخذ مجوز برای برگزاری کنسرت نشده، در قالب سی‌ویکمین جشنواره موسیقی فجر کنسرت برگزار می‌کند.

این نخستین بار است که کاوه یغمایی می‌تواند در ایران کنسرت برگزار کند و این اتفاق در قالب سی‌ویکمین جشنواره موسیقی فجر رخ خواهد داد. یغمایی پیش از این با هنرمندان زیادی در آلبوم‌های مختلف موسیقی به عنوان آهنگساز و آراینده ساز‌ها، نوازنده گیتار، فلوت، کیبورد، درامز و پرکاشن همکاری کرده است.

یغمایی همچنین آلبوم « مترسک» را با آهنگسازی، تنظیم، نوازندگی و خوانندگی خودش در سال ۱۳۸۲ منتشر کرده است. پس از آن کاوه یغمایی ایران را برای چند سال ترک کرده و در سال ۱۳۸۶، زمانی که در ونکوور کانادا اقامت داشت آلبوم «سکوت سرد» را منتشر کرد.

یغمایی حدود ۴ سال است که این موزیسین به ایران بازگشته و در این سال‌ها تلاش او در راه اخذ مجوز برای فعالیت رسمی راه به جایی نبرده است.

اکنون قرار است این خواننده پاپ – راک نخستین اجرای صحنه‌ای خود را در قالب سی‌ویکمین جشنواره موسیقی فجر و در تاریخ ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی به روی صحنه خواهد برد.

کاوه یغمایی فرزند کوروش یغمایی است. کوروش یغمایی بنیانگذار موسیقی راک در ایران محسوب می‌شود که او هم پس از انقلاب اسلامی ایران موفق به اخذ مجوز برای فعالیت رسمی در حوزه موسیقی نشده است.


ویدیو مرتبط :
کنسرت کاوه یغمایی در ونکوور و اجرای یک آهنگ بی کلام زیبا (گیتارالکتریک و سه تار)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کنسرت «همایون شجریان» در انتظار مجوز اماکن



 

کنسرت «همایون شجریان» در انتظار مجوز اماکن

برگزاری کنسرت گروه همایون شجریان و همنوازان حصار، به سرپرستی علی قمصری در شهر تبریز منوط به اخذ مجوز اماکن این شهر است.

 

مجوز برگزاری کنسرت برای گروه «همنوازان حصار» در تاریخ های ۱۰، ۱۱، ۱۲ شهریور ۱۳۹۰ در شهر تبریز از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان صادر شده، اما پس گذشت بیش از یک هفته، هنوز مجوز اماکن شهر تبریز صادر نشده است.

گفتنی است این برنامه شامل قسمت هایی از آلبوم های «نقش خیال» و «آب، نان، آواز» بر اساس اشعاری از سعدی، مولانا، هاتف اصفهانی و دکتر محمدرضا شفیعی کدکنی است.

همایون شجریان و گروه همنوازان حصار پیش از این در شهر های قزوین، تهران، اصفهان، شیراز، نیشابور، بندرعباس به اجرای برنامه اجرا کرده اند..../شبکه خبری برنا