اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کاوانی با چلسی به توافق رسید


برخی از رسانه‌های ایتالیایی از توافق نهایی ادینسون کاوانی با چلسی خبر دادند.

ایسنا: برخی از رسانه‌های ایتالیایی از توافق نهایی ادینسون کاوانی با چلسی خبر دادند.

 یورو اسپورت نوشت، برخی از رسانه‌های ایتالیایی مدعی شدند که مهاجم اروگوئه‌ای فصل گذشته ناپولی با حقوق بر 7.2 میلیون پوند در سال با چلسی به توافق رسیده است. با این حال باید مسئولان باشگاه ناپولی را برای پایین آوردن مبلغ رضایتنامه‌اش راضی کند.

کاوانی همچنان به همراه تیم ملی اروگوئه در برزیل است و فردا شب در بازی رده‌بندی جام کنفدراسیون‌ها مقابل ایتالیا به میدان خواهد رفت.

با این حال طبق گزارش روزنامه‌های ایتالیایی نماینده کاوانی بر سر قراردادی 5 ساله که سالیانه مبلغ 7.2 میلیون پوند را به حساب کاوانی می‌ریزد توافق کرده‌اند. هفته گذشته کاوانی گفته بود برای انتقالش به یک باشگاه دیگر نیاز دارد که گفت‌وگوی رودررویی با اورلیو دیلورنتیس رییس باشگاه ناپولی انجام دهد. با این حال دیلورنتیس در پاسخ گفته بود که هر گونه جلسه‌ای بین طرفین ضرورتی ندارد و کاوانی تنها در صورتی به یک باشگاه دیگر فروخته می‌شود که شرایط آزاد کردن خود را طبق قراردادش انجام دهد.

باشگاه ناپولی اعلام کرده که برای انتقال کاوانی به این تیم تنها در صورتی راضی به معاوضه بازیکن می‌شود که به ازای مهاجم اروگوئه‌ای رامیرس را از آبی‌های لندن به خدمت بگیرد اما سران چلسی تاکنون به این معاوضه علاقه‌ای نشان نداده‌اند.

به نظر می‌رسد در رقابت باشگاه‌های بزرگ برای جذب کاوانی منچسترسیتی از دور خارج شده که رئال مادرید پس از توافق مدیر برنامه‌های این مهاجم با چلسی، تمرکز خود را روی جذب لوئیس سوارس گذاشته‌اند.

کاوانی با چلسی به توافق رسید


ویدیو مرتبط :
گل کاوانی به چلسی*گزارش عربی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاتو با چلسی به توافق رسید


مهاجم برزیلی پیشین تیم فوتبال میلان برای پیوستن به آبی‌پوشان شهر لندن به مسئولان این باشگاه چراغ سبز نشان داد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از نشریه ایندپندنت، آلکساندر پاتو با باشگاه چلسی به توافق رسیده است و به زودی به اولین خرید زمستانی آبی‌پوشان لندن در ماه ژانویه تبدیل خواهد شد.

پاتوی 26 ساله که سال 2013 پس از ترک میلان به تیم کورینتیانس برزیل پیوست و هم اکنون نیز برای این تیم توپ می‌زند، به تمایل خود برای بازی در لیگ برتر انگلیس اعتراف کرده است و بنا به گفته منابعی خبری در برزیل، مذاکرات میان مدیربرنامه‌های پاتو و چلسی امروز (چهارشنبه) به نتیجه رسیده است.

گاس هیدینک نیاز تیمش به خرید یک مهاجم جدید را به رومن آبراموویچ، مالک باشگاه اطلاع داده است و او نیز به مدیران باشگاه اجازه داد با مهاجم پیشین میلان وارد مذاکره شوند.

در همین حال شبکه خبری ESPN‌ برزیل ادعا کرده است که پاتو پذیرفته است با قراردادی که در آن برایش حقوق سالانه 2.3 میلیون یورو در نظر گرفته شده است، به فوتبال اروپا برگردد.

پاتو علاوه بر چلسی، مشتریان دیگری مانند تاتنهام و لیورپول داشت اما در نهایت این آبی‌پوشان پایتخت انگلیس بوده‌اند که توانسته‌اند نظر او را جلب کنند.

پاتو سال 2013 پس از ترک سن‌سیرو به کورینتیانس ملحق شد و فصل گذشته به طور قرضی برای تیم سائوپائولو توپ زد. او در این تیم 59 بازی انجام داد و 19 گل هم به ثمر رساند.