اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کاهش قیمت حج تمتع / مهلت ثبت نام در کاروانها تمدید نمی شود



اخبار,اخباراجتماعی, قیمت حج تمتع


اخبار اجتماعی- کاهش قیمت حج تمتع / مهلت ثبت نام در کاروانها تمدید نمی شود

معاون سازمان حج و زیارت از کاهش قیمت حج تمتع خبر داد و گفت: این کاهش قیمت علاوه بر مبلغ سود سپرده ای است که از قیمت نهایی حج کسر خواهد شد.

ناصر خدرنژاد در مورد کاهش قیمت حج تمتع افزود: به منظور ایجاد تسهیلاتی برای زائران حج تمتع، با بانک ملی توافقاتی انجام داده ایم بطوریکه قرار شد حدود یک میلیون تومان هزینه هر یک از زائران حج تمتع سال 93 کاهش پیدا کند.

وی تاکید کرد: همچنین مبلغی نیز در حدود یک میلیون تومان با توجه به زمان سپرده گذاری زائران تمتع در بانکها سود به زائران تعلق می گیرد و این مبلغ نیز از قیمت نهایی کسر می شود.

معاون سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه در مجموع حدود 2 میلیون تومان قیمت حج کاهش پیدا می کند ، گفت: قیمت قطعی حج سال ۹۳ با کسر این مبلغ ، حداقل هفت میلیون و 700 هزار تومان و حداکثر ده میلیون و 590 هزار تومان است.

خدرنژاد در مورد ثبت نام در کاروانها نیز تاکید کرد: ثبت نام زائران در کاروانها در 4 استان تهران، البرز، قم و قزوین آغاز شده به مدت 18 روز ادامه دارد و در مابقی استانها نیز به ترتیب آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه مهلت ثبت نام تمدید نمی شود، گفت: چنانچه ظرفیت کاروانها تکمیل نشود از اولویتهای بعدی دعوت می شود برای ثبت نام به کاروانها مراجعه کنند.
اخار اجتماعی -  مهر
 


ویدیو مرتبط :
معرفی سایت ثبت رایگان خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مهلت ثبت نام اولیه حج تمتع سال ۹۵ تمدید شد



اخباراجتماعی,خبرهای اجتماعی,حج

سازمان حج و زیارت با صدور اطلاعیه‌ای مهلت ثبت نام اولیه حج تمتع سال ۹۵ را تا ۲۱ فروردین ماه سال آینده برای دارندگان اسناد ودیعه‌گذاری حج تمتع ثبت نامی تا تاریخ ۳۱ خرداد ماه سال ۱۳۸۵ تمدید کرد.

به گزارش تسنیم، به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت، در متن اطلاعیه این سازمان آمده است: پیرو اطلاعیه قبلی درخصوص زمان و اولویت‌های ثبت نام برای حج تمتع 1395 به‌منظور رفاه حال زائرین فراخوان شده که تاکنون موفق به ثبت نام اولیه نشده‌اند، به اطلاع می‌رساند برابر هماهنگی با بانک ملی ایران، مهلت ثبت نام اولیه و واریز مبلغ 5 میلیون تومان به سابقه قبلی ودیعه‌گذاری به حساب متقاضیان (بابت بخشی از هزینه سفر حج)، تا پایان وقت اداری روزشنبه 21 فروردین سال 95 تمدید می‌شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است:ضمنا دراین مرحله دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری علی الحساب حج تمتع تا 31 خرداد سال 1385 نیز می‌توانند با در دست داشتن مدارک لازم (اصل قبض ودیعه‌گذاری+کارت ملی و شناسنامه) به یکی از شعب بانک ملی ایران مراجعه و نسبت به ثبت نام اولیه  و واریز وجه اعلام شده، اقدام نمایند.

سازمان حج و زیارت در پایان این اطلاعیه تاکید کرد: بدیهی است که انجام حج تمتع 1395 منوط به امضاء به‌موقع توافق‌نامه متعارف بین سازمان حج و زیارت و وزارت حج عربستان و پذیرش شروط جمهوری اسلامی ایران در راستای حفظ کرامت، شان و جایگاه حجاج ایرانی و صیانت از حقوق این عزیزان در طول موسم حج خواهد بود که با تحقق شرایط و اعلام فهرست قطعی کاروان‌ها، متقاضیان می‌توانند با رعایت اولویت‌های ثبت نام بانکی، نسبت به انتخاب کاروان خود اقدام کنند.

 

اخبار اجتماعی - تسنیم