اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کاهش بدحجابی و بی حجابی در کشور


معاون اجتماعی نیروی انتظامی گفت: ناهنجاری های اجتماعی و بدحجابی نسبت به گذشته کاهش یافته است.

خبرگزاری مهر: معاون اجتماعی نیروی انتظامی گفت: ناهنجاری های اجتماعی و بدحجابی نسبت به گذشته کاهش یافته است.

سردار سعید منتظرالمهدی اظهار داشت: طرح های امنیت اخلاقی در حوزه های مختلف از جمله مقابله با ناهنجاری های اجتماعی همانند سال گذشته اجرا می شود و تمامی اقدامات انجام شده در حوزه مقابله با بدحجابی و اقدامات فرهنگی همانند سال گذشته با شدت در حال اجرا است. از میزان ماموریت های امنیت اخلاقی در کشور کاسته نشده است و این طرح ها با قدرت ادامه دارد.

وی از کاهش بدحجابی و بی حجابی در کشور خبر داد و افزود: خوشبختانه با رصدهای انجام شده از سطح جامعه امروز میزان ناهنجاریهای اجتماعی از جمله بدحجابی و بی حجابی به شدت رو به کاهش است و شاهد بهبود وضعیت ظاهری اجتماع هستیم. ضمن اینکه با حضور ماموران پلیس امنیت اخلاقی این مشکلات در سطح معابر حل شده است.

به گفته معاون اجتماعی نیروی انتظامی، مردم همکاری خوبی را با پلیس در رعایت قانون داشته‌اند که باید از آنها در این رابطه تشکر کرد.


ویدیو مرتبط :
بی حجابی سطح علم رو کاهش میده+خاطره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کاهش 15 درصدی استفاده از ماهواره در کشور / نتایج مثبت طرح برخورد با بدحجابی



 

 

کاهش 15 درصدی استفاده از ماهواره در کشور / نتایج مثبت طرح برخورد با بدحجابی

 

فرمانده نیروی انتظامی از کاهش 15 درصدی استفاده مردم از ماهواره در سطح کشور خبر داد.

سردار اسماعیل احمدی مقدم در گفتگو با خبرنگار سرویس خبری انتخاب در بجنورد گفت: با اقدامهای مطلوب انجام گرفته طی 2/5 ماه اخیر درخصوص برخورد با استفاده کنندگان از ماهواره خوشبختانه سطح بهره برداری از ماهواره از کاهش 15 درصدی برخوردار بوده است.

وی ضمن یادآوری تصویب قانون برخورد با قاچاق و واردات و استفاده از تجهیزات ماهواره در سال 74 اظهار داشت: به تازگی نیز با ساماندهی های صورت گرفته با واردکنندگان، قاچاقچیان و توزیع کنندگان و نیز واحدهای صنفی که اقدام به فروش این تجهیزات نمایند برخورد قانونی جدی صورت می گیرد.

وی درخصوص طرح برخورد با بدحجابی نیز خاطر نشان کرد: این طرح از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز شده و خوشبختانه با همراهی مردم و آموزش پرسنل و همکاری دستگاه قضایی و نیز کارهای فرهنگی نتایج مثبتی را در برداشته است.

وی در ادامه با اشاره به اعتبارات در نظر گرفته شده برای انسداد مرز گفت: امید می رود همچون سال گذشته این اعتبار به صورت 100 درصدی تخصیص یابد.

وی یادآور شد: در صورت تخصیص این روند تا پایان برنامه پنجم توسعه در مرزها وضعیت مطلوبی برقرار خواهد شد.

وی با اشاره به مطلوب بودن امنیت مرزها در خراسان شمالی اذعان داشت: با وجود این باید زیرساختهای مرزی تکمیل و امکانات لازم برای احداث راه دسترسی و تکمیل و نوسازی واحدهای انتظامی آماده شود..../تحلیل:انتخاب