اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کاندیداهای مورد حمایت نخبگان


لیست مورد حمایت نخبگان تحت عنوان ائتلاف نخبگان با شعار «برابری پاسخگویی کارآفرینی» با رویکرد اعتلیست مورد حمایت نخبگان تحت عنوان ائتلاف نخبگان با شعار «برابری پاسخگویی کارآفرینی» با رویکرد اعتدال، برنامه محوری و همگرایی منتشر شد.دال، برنامه محوری و همگرایی منتشر شد.

خبرگزاری ایسنا: لیست مورد حمایت نخبگان تحت عنوان ائتلاف نخبگان با شعار «برابری پاسخگویی کارآفرینی» با رویکرد اعتدال، برنامه محوری و همگرایی منتشر شد.

اعضای این لیست به شرح زیر هستند:

1- محمدرضا عارف 2-علی مطهری 3 - فضل الله نصیری 4- بهنام ملکی 5- محمدرضا رنجبر فلاح 6- مصطفی کواکبیان 7- سهیلا جلودار زاده8- سید مرتضی موسوی 9- علیرضا محجوب 10 – الیاس حضرتی11- فاطمه السادات حسینی 12- کاظم جلالی 13- حمیدرضا اخوت14- فرشاد فرهادی 15- مرتضی یار احمدی 16- پروانه مافی 17- شهاب الدین صدر 18- بهروز نعمتی 19- محمود دهگان 20- حبیب الله کاسه ساز 21- احمد مازنی 22 - عشرت شایق 23- محمد علی وکیلی 24- عادل مزاری 25- محمد حسین پاشنه طلا 26- محمود عزیزی 27- رجب پناهی 28- سیاوش مرادی 29- نسرین بنانی 30- محسن یوسفی قصاب سرایی


ویدیو مرتبط :
حمایت از نخبگان و محققان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمایت اصولگرایان از کاندیداهای مستقل


نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: اصولگرایان در مرحله دوم انتخابات مساله را فراتر از جناح بندی‌ها دیده‌اند و از کاندیداهای مستقل، متدین و سالم نیز حمایت خواهند کرد.

خبرگزاری ایسنا: نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: اصولگرایان در مرحله دوم انتخابات مساله را فراتر از جناح بندی‌ها دیده‌اند و از کاندیداهای مستقل، متدین و سالم نیز حمایت خواهند کرد.

محسن کوهکن با اشاره به فعالیت‌های جریان اصولگرایی برای مرحله دوم انتخابات مجلس دهم اظهار کرد: اصولگرایان خود را با نیازهای هر حوزه انتخابیه مطابقت می‌دهند و با توجه به ویژگی‌ آن منطقه، کاندیداهایی را معرفی کرده‌اند و ما نیز با شروع فرصت تبلیغات به حمایت از کاندیداهای اصولگرا خواهیم پرداخت.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا هنوز لیست کامل کاندیداهای اصولگرایان برای مرحله دوم انتخابات منتشر نشده است اظهار کرد:‌معمولا برای مراکز استان ها و یا حوزه‌هایی که تنها نیازمند یک نماینده است، لیستی منتشر نمی‌شود مدت هاست از تهران نیز برای حوزه‌های انتخابیه لیستی دیکته نمی‌شود. بنابراین کار انتخابات در استانها به اصولگرایان همان مناطق سپرده شده است.

کوهکن با بیان این که حمایت جریان اصولگرا از کاندیداهای مرحله دوم انتخابات در همان حوزه‌های انتخابیه باقی مانده معنا و مفهوم پیدا می‌کند گفت: جریان اصولگرایی در حوزه‌های انتخابیه باقی مانده مشعغول انجام فعالیت و ایجاد آمادگی برای مرحله دوم انتخابات هستند و این حمایت لزوما از تهران هدایت نمی‌شود بلکه با همکاری اصولگرایان همان حوزه‌های انتخابیه معنا و مفهوم می‌یابند .

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در پایان با اشاره به اینکه اصولگرایان برای کسب 69 کرسی باقی مانده مجلس دهم خود را تنها به افراد منتسب به این جریان محدود نخواهند کرد گفت: اصولگرایان در مرحله دوم انتخابات مساله را مقداری فراتر از جناح بندی‌ها دیده‌اندو از افراد مستقل سالم و متدین نیز حمایت خواهند کرد.