اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کاندیداهای فراکسیون امید در انتخابات هیات رییسه دائم مشخص شدند



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی, هیات رییسه دائم

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه صبح امروز ( دوشنبه) این فراکسیون از تعیین کاندیداهای مورد نظر اعضای فراکسیون انتخابات هیأت رئیسه دائم مجلس خبر داد.

محمدعلی وکیلی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در جلسه امروز مصوب شد فراکسیون برای ریاست مجلس کاندیدا نداشته باشد و برای کاندیداهای نواب رئیس نیز آقایان پزشکیان و مطهری از سوی فراکسیون معرفی خواهند شد.

وی افزود:‌ فراکسیون امید آقایان عثمانی و شیخ و خانم پروانه مافی را به عنوان کاندیداهای ناظر بر هیأت رئیسه معرفی خواهد کرد.

به گفته وکیلی، عبدالکریم حسین زاده، سهیلا جلودار زاده، سبحانی‌فر، وکیلی، یوسف نژاد و علیرضا رحیمی نیز کاندیداهای این فراکسیون برای پست دبیری هیأت رئیسه هستند.

به گزارش ایسنا روز گذشته (یکشنبه) و در جریان انتخابات هیئت رئیسه موقت مجلس فراکسیون امید تنها توانست سه کرسی را در هیئت رئیسه موقت از آن خود کند.

 


ویدیو مرتبط :
سوتی هیات رییسه مجلس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ترکیب هیات رئیسه فراکسیون های امید و ولایت مشخص شد+ اسامی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 ترکیب هیات رئیسه فراکسیون امید مشخص شد؛
عارف رئیس، مطهری و پزشکیان نواب رئیس شدند

در جلسه امشب اعضای هیات رئیسه فراکسیون امید از طریق رای‌گیری مشخص شدند.

محمدعلی وکیلی در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به جلسه امشب فراکسیون امید عنوان کرد:  امشب فراکسیون امید با حضور ۱۱۵ نفر از اعضای این فراکسیون تشکیل جلسه داد و در این جلسه عارف به عنوان رئیس فراکسیون انتخاب شد.

وی افزود: همچنین علی مطهری منتخب مردم تهران و مسعود پزشکیان منتخب مردم تبریز به عنوان نواب رئیس انتخاب شدند.

نماینده مردم تهران از عثمانی، پروانه مافی و  هاشم‌زایی به عنوان ناظران هیات رئیسه فراکسیون امید یاد کرد و گفت: همچنین سهیلا جلودارزاده سبحانی‌فر ، حسین‌زاده ، محمدعلی وکیلی، امیری و  سید فرید موسوی به عنوان دبیران هیات رئیسه از سوی اعضای فراکسیون انتخاب شدند.

 

----------------------------

هیات رئیسه فراکسیون ولایت مشخص شد

نماینده مردم گرمسار از مشخص شدن ترکیب هیات رئیسه فراکسیون ولایت خبر داد.

غلامرضا کاتب در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به جلسه امروز بعدازظهر فراکسیون ولایت عنوان کرد: در این جلسه لاریجانی به عنوان رئیس فراکسیون انتخاب شد.

وی افزود: همچنین محمد دهقان منتخب مردم چناران و حمیدرضا حاجی بابابی منتخب مردم همدان به عنوان نواب رئیس برگزیده شدند.

نماینده مردم گرمسار یادآور شد: بهروز نعمتی منتخب تهران، مجید ناصری‌نژاد منتخب شادگان و محمد آشوری تازیانی منتخب بندرعباس هم به عنوان گزینه‌های فراکسیون برای ناظران هیات رئیسه انتخاب شدند.

وی گفت: همچنین احمد امیرآبادی، غلامرضا کاتب، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، اکبر رنجبرزاده، عباس پاپی‌زاده و سیدناصر موسوی لارگانی برای دبیری هیات رئیسه برگزیده شدند.