اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کاندیداتوری حسن روحانی در انتخابات ۹۲ قطعی شد/ نعمت‌زاده رئیس ستاد انتخابات



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

دهقان خبر داد

کاندیداتوری حسن روحانی در انتخابات ۹۲ قطعی شد/ نعمت‌زاده رئیس ستاد انتخابات

 سخنگوی حزب اعتدال و توسعه از قطعی شدن کاندیداتوری حسن روحانی برای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سال آینده خبر داد و گفت: نعمت‌زاده وزیر صنایع دولت هاشمی‌ رفسنجانی رئیس ستاد انتخابات روحانی شد.

غلامعلی دهقان سخنگوی حزب اعتدال و توسعه در گفت‌وگو با فارس، از حمایت حزب متبوعش برای کاندیداتوری حسن روحانی خبر داد و اظهار داشت: کاندیداتوری آقای روحانی قطعی است و حزب اعتدال و توسعه از وی حمایت می‌کند.

وی افزود: ستادهای انتخاباتی حسن روحانی در تهران و مراکز استان‌ها مشخص شده است و آقای نعمت‌ز‌اده وزیر صنایع آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس ستاد انتخاباتی آقای روحانی و اکبر ترکان نیز به عنوان قائم مقام ستاد مشخص شده‌اند.

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را چند قطبی دانست و تصریح کرد: گزینه اصلی اصولگرایان برای انتخابات آتی قالیباف، ولایتی، و گزینه‌ای از جبهه پایداری است و معتقدیم گزینه دولت چندان شانسی برای حضور در عرصه رقابت‌ها نداشته باشد.

دهقان گزینه اصلاح طلبان را عارف برشمرد و تصریح کرد: آقای روحانی اصلاح‌طلب نیست بلکه میانه رو است.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که نظرتان راجع به نظرسنجی‌ها درخصوص کاندیدهای احتمالی انتخابات آینده چیست؟، گفت: فرهنگ ایرانیان فرهنگی دقیقه نودی است و این را در انتخابات ریاست جمهوری قبلی نیز نشان داده‌اند که نمونه آن پیروزی آقای خاتمی در انتخابات 76 و آقای احمدی نژاد در سال 84 است.

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه اضافه کرد: تجربه نشان داده کاندیدای احتمالی که در نظر سنجی‌ها رای منفی آنها پایین است در انتخابات گذشته توانسته‌اند جایگاه ممتازی را کسب کنند؛ رای منفی آقای روحانی در نظرسنجی‌ها پایین است./خبرگزاری فارس

 


ویدیو مرتبط :
سخنرانی و اعلام کاندیداتوری دکتر حسن روحانی برای انتخابات ریاست جمهوری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نشست حسن روحانی با 6 رقیب انتخاباتی / روایت محمد غرضی و عارف از دیدار نامزدهای انتخابات ۹۲ با رئیس‌جمهور (+تصاویر)



 

اخبار سیاسی - نشست روحانی با 6 رقیب انتخاباتی برگزار شد

عصر امروز حسن روحانی به همراه شش تن از رقبای خود در جریان یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران و عکاسان حضور پیدا کردند و عکس یادگاری گرفتند.

 به گزارش ایسنا، در اولین سالگرد پیروزی حسن روحانی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، رییس جمهور کشورمان ظهر امروز پس از اتمام نشست مطبوعاتی‌اش میزبان تعدادی از رقبای خود در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بود.

 

رییس جمهور به همراه رقبای انتخاباتی خود ضمن صرف ناهار در مورد مسائل کشور بحث و گفت‌وگو کردند.

 

در این نشست، افرادی چون حداد عادل، محمد باقرقالیباف، سعید جلیلی، محسن رضایی، محمدرضا عارف، غرضی حضور داشتند و تنها غایب این نشست، علی‌اکبر ولایتی بود که پیش‌تر در خبرها آمده بود به چین سفر کرده است.

 

حسن روحانی بعد از بدرقه میهمانان خود در جمع خبرنگاران به تشریح علل برگزاری این نشست و مسائل مطرح شده در آن پرداخت.

 

این نشست در ساختمان قرمز نهاد ریاست جمهوری برگزار شده بود و در راهروهای این ساختمان، عکس‌هایی از یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و رقابت‌های انتخاباتی نصب شده بود.

 

در این مراسم، حسین فریدون، نهاوندیان و حسام‌الدین آشنا نیز رییس جمهور را همراهی می‌کردند و بعد از اینکه عکس یادگاری گرفته شد، حسام‌الدین آشنا از حضار خواست تا برای سلامتی حسن روحانی و رقبایش صلوات بفرستند. 

 

-------------------------------------

 

 اخبار سیاسی - روایت عارف از دیدار روحانی با رقبای انتخاباتی‌

رییس بنیاد امید ایرانیان با اشاره به میزبانی رییس جمهور از رقبای انتخاباتی‌اش در نهاد ریاست جمهوری به صرف نهار، گفت: در این جلسه در ارتباط با مسائل مختلف كشور هم‌اندیشی و همفكری صورت گرفت.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جزئیات دیدار امروز رییس جمهور با رقبای انتخاباتی اش را تشریح كرد.

 

محمدرضا عارف در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد جلسه ظهر امروز حجت‌الاسلام روحانی با نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: جلسه بسیار خوب و صمیمانه‌ای با حضور نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته برگزار شد و اینگونه جلسات برای همراهی و همدلی بسیار كارساز است و می‌تواند در كمك و حمایت بیشتر از دولت مفید و موثر واقع شود.

 

رییس بنیاد امید ایرانیان با اشاره به میزبانی رییس جمهور از رقبای انتخاباتی‌اش در نهاد ریاست جمهوری به صرف نهار، گفت: در این جلسه در ارتباط با مسائل مختلف كشور هم‌اندیشی و همفكری صورت گرفت.

 

-----------------------------

 

روایت محمد غرضی از دیدار نامزدهای انتخابات ۹۲ با رئیس‌جمهور

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم به تشریح نشست امروز حسن روحانی با رقبای انتخاباتی خود در سال ۹۲ پرداخت.

سیدمحمد غرضی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم ، به تشریح جلسه امروز رئیس جمهور با رقبای خود در سال ۹۲ پرداخت و گفت: در این جلسه به غیر از علی‌اکبر ولایتی که امروز عازم چین شده است مابقی آقایان حضور داشتند و از طرف دولت هم محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور و حسام‌الدین آشنا مشاور فرهنگی روحانی شرکت کرده بودند.

وی با بیان اینکه این جلسه ظهر امروز و پس از پایان نشست خبری روحانی در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، گفت: فلسفه جلسه بزرگداشت حماسه ۲۴ خرداد بود و مهمترین مباحثی که از سوی آقایان مطرح شد این بود که مردم در انتخابات سال گذشته از مسئولان جلو افتادند. در حالی که خیلی‌ها سال پیش می‌گفتند مشارکت خوب نخواهد شد اما ۷۰ درصد پای صندوق‌های رای شرکت کردند و این حضور باعث شکسته شدن شمشیر آمریکا شد.

غرضی ادامه داد: در این جلسه حجت‌الاسلام روحانی رئیس جمهور نیز بر این نکته تاکید کرد که ما باید ۲۴ خرداد را عزیز بداریم چرا که ملت آن را خلق کردند.

وی افزود: همچنین رئیس جمهور بر بحث وحدت و انسجام ملی در داخل تاکید کرد.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم اضافه کرد: در این جلسه همچنین بر این موضوع تاکید شد که اگر ۱۵ میلیون دیگر هم در انتخابات سال گذشته شرکت می‌کردند مسئله هسته‌ای ما راحت‌تر حل می‌شد و امروز دشمن دیگر برای خود شأن قائل نمی‌شد و همچنین ابراز امیدواری شد که در آینده همین افراد در پای صندوق‌های رای بیایند تا قدرت سیاسی ما بهتر و محکم‌تر تثبیت شود.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار سیاسی - ایسنا ,ایلنا،تسنیم