اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کامیون وسایل احمدی‌ نژاد را بار زد و رفت!


آنجا یک دفتر کار گروهی است. خبری از دانشگاه نیست: نه کارمند دارد و نه ارباب رجوع: پلاک 20 خیابان لادن: سرانجام دیروز حکم تخلیه را اجرا کردند: وزارت دادگستری آمد و ساختمان را با حکم تخلیه تحویل گرفت و اسباب‌های دفتر احمدی‌نژاد بار یک کامیون شد به آدرسی نامعلوم: مبلمان‌ها و میزهایی که یک کامیون شش متری برای بردنش گویا کفایت می‌کرد.

خبرگزاری ایسنا: آنجا یک دفتر کار گروهی است. خبری از دانشگاه نیست: نه کارمند دارد و نه ارباب رجوع: پلاک 20 خیابان لادن: سرانجام دیروز حکم تخلیه را اجرا کردند: وزارت دادگستری آمد و ساختمان را با حکم تخلیه تحویل گرفت و اسباب‌های دفتر احمدی‌نژاد بار یک کامیون شد به آدرسی نامعلوم: مبلمان‌ها و میزهایی که یک کامیون شش متری برای بردنش گویا کفایت می‌کرد.

روزنامه اعتماد در ادامه نوشت: شش طبقه آجری رنگ با یک طبقه پنت هاوس که به گفته نگهبان‌ها دفتر خصوصی محمود احمدی‌نژاد و مشایی است. شاید کسی خبر نداشت که محمود احمدی‌نژاد و اسفندیار رحیم مشایی در کنار نزدیکان‌شان مانند داماد پروین احمدی‌نژاد تا محصولی و ثمره هاشمی، هر روز ساعاتی را در این ساختمان آجری قرمز رنگ می‌گذرانند.

 اتاق‌هایی بزرگ که نخستین مشخصه‌اش این بود که کارمند زن نداشت: وقتی پرس وجو می‌کردید جواب می‌شنیدید که اینجا اصلا کارمند ندارد: چرا؟ چون همه روسا هستند و معدود کارمند مرد برای انجام امور دفاتر مدیران: مدیران کجا؟ دولت نهم و دهم: شاید خبر همین رفت و آمدها و دفترهای به اسم مردان نزدیک به احمدی‌نژاد به گوش مجلسی‌ها رسیده که همین دیروز یک نماینده از ساختمان لادن را به حلقه احمدی‌نژادیون تعبیر کرده بود.

سه ماه بیشتر عمر نداشت خانه جدید: ظاهرا قرار بود دانشگاهی باشد با مجوزهای گرفته شده در دولت احمدی‌نژاد: باز هم قرار بود دانشجویانی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا جذب شودند: بودجه‌اش هم که چند ده میلیاردی بود که باز با مجوز روزهای آخر دولت احمدی‌نژاد تامین شده بود: اما 100 روز کافی بود که همه چیز پس گرفته شود: اول مجوز را باطل کرد دولت روحانی: بعد پول‌ها را برگرداند و حالا آخرین ماموریت محول شد به مصطفی پورمحمدی: ساختمان را دادند به وزارت دادگستری و چه کسی بهتر از این مجموعه برای تخلیه‌سازی فوری.

تا بدین ترتیب لادن تیم احمدی‌نژاد اگر پیش از این دانشگاهی نبود حالا دیگر دفتر کار آرام در فرعی‌های خیابان شیخ بهایی ملاصدرا هم نباشد. وقتی یک روز پیش از تخلیه سراغ فرعی‌های خیابان شیخ بهایی می‌رویم تا درخیابان لادن، پرس وجو کنیم که ساختمان اصلی دانشگاه کجاست: همسایه‌ها سریع جوابت را می‌دهند دفتر احمدی‌نژاد؟

چند ساختمان جلوتر پلاک 20 و توضیح تکمیلی می‌دهند که همین روزها می‌روند و راحت می‌شویم از گرفتاری‌های ناشی از رفت و آمد نهادی‌ها: و معنی نهادی‌ها را وقتی می‌فهمی که نگهبانی ساختمان می‌گوید کارمندان مامور به خدمت نهاد ریاست جمهوری هستند و وقتی می‌پرسی چرا نهاد ریاست جمهوری و این همه دوربین و تدابیر امنیتی؟ جواب این می‌شود که آقای احمدی‌نژاد و مشایی و ثمره و برخی از دولتی‌های قبل دفاترشان اینجاست و آنها از نهاد ریاست جمهوری مامور به خدمت شدند در این ساختمان.

از قضا همان ساعات احمدی‌نژاد و مشایی هر دو در ساختمان هستند و وقتی اجازه ورود به ساختمان می‌خواهیم منع می‌شویم و جواب این است که دانشگاه هنوز راه نیفتاده و ارباب رجوع نمی‌پذیرند و توضیحات بیشتر اینکه اصلا اینجا کارمندی مربوط به امور دانشگاه نیست و در برخی طبقات ساختمان تنها معدود کارمندهایی هستند برای امور دفتری آقایان مدیر. و اینکه اگر از طرفداران احمدی‌نژاد باشیم می‌توانیم برویم طبقه هفتم و عکس یادگاری بیندازیم؟

 و باز منع می‌شویم و آدرس می‌دهند اگر می‌خواهید به ایشان نامه بدهید یا ببینیدشان باید بروید نارمک میدان 72. دلیلش هم از سوی حراست ساختمان این طور پاسخ داده می‌شود که ورود افراد عادی ممنوع است و اگر از این گیت هم رد شوید در طبقه 6 جلویتان گرفته می‌شود. حمیدرضا افراشته همان داماد معروف پروین احمدی‌نژاد که با سن کم روزگاری شده بود قائم مقام مشاوران جوان نهاد ریاست جمهوری با مدیریت مشایی، را وقتی در حال خارج شدن از ساختمان لادن، آن هم یک روز پیش از تخلیه می‌بینی و می‌پرسی آقای افراشته این طرف‌ها؟

 مگر شما هم در دانشگاه سمت دارید؟ جواب می‌دهد «نه هنوز: دانشگاه‌مان از بهمن راه می‌افتد: اگر می‌خواهید ثبت‌نام کنید به سایت دانشگاه مراجعه کنید، فراخوانش را بهمن ماه می‌دهیم.» داماد 29 ساله که روزگاری شده بود سرپرست موسسه آموزشی علوم و فنون کیش توضیح می‌دهد که خیالتان راحت، مشکل مجوز را حل می‌کنیم و درباره تخلیه تنها به این پاسخ اکتفا می‌کند که در تهران ساختمان زیاد است و با راننده‌اش دور می‌شود.

 از ساختمان لادن پلاک 20 تا اگر روزگاری خاتمی به دستور احمدی‌نژاد دفتر کارش را در ساختمان سعدآباد از دست داد و نقل مکان کرد به مجموعه اهدایی سید حسن خمینی، حالا بعد از هشت سال احمدی‌نژاد و نزدیکانش با حکم تخلیه نهاد ریاست جمهوری حسن روحانی، لادن را به عنوان یکی از دفاتر کارشان تخلیه کنند به سوی آدرسی نامعلوم: لادنی که دیروز با یک کامیون اثاث تخلیه شد تا دفتر ویژه احمدی نژاد هم بازپس گرفته شود.


ویدیو مرتبط :
اگر احمدی نژاد حرف های امروز برخی ها را می زد...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احمدی نژاد برای بهبهانی حکم زد



 

احمدی نژاد برای بهبهانی حکم زد

 

 

فارس: حمید بهبهانی وزیر سابق راه و ترابری كه هفته پیش توسط نمایندگان مجلس استیضاح و از سمت خود بركنار شد، به عنوان مشاور رئیس جمهور منصوب شد.

 

حمید بهبهانی هفته گذشته با 147 رأی موافق از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی استیضاح و بنابر این رأی از سمت خود بركنار شد.

گزارش فارس حاكیست پس از این بركناری، محمود احمدی‌نژاد طی حكمی بهبهانی را به عنوان مشاور رئیس جمهور در امور حمل و نقل منصوب كرده است.

بهبهانی دارای مدرك دكترای حمل و نقل و عضو هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت است.../فارس