اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کامیون به عمق50متری سقوط کرد؛ راننده سالم ماند



فرماندار پیرانشهر از نجات راننده کامیون حامل 18 تن گاز مایع که به دره سقوط کرده بود خبر داد.

  اردوان نوسودی از نجات راننده کامیون حامل 18 تن گاز مایع که به دره سقوط کرده بود خبر داد و اظهار داشت: این راننده توانسته به طور معجزه‌آسایی از مرگ نجات یابد.  وی تصریح کرد: یک کامیون با 18 تن گاز مایع که در جاده پیرانشهر به میرآباد در حال تردد بود به دلیل عمل نکردن ترمزها و خطا در رانندگی دچار مشکل فنی شده و به دره‌ای در این محور سقوط کرده بود.

فرماندار پیرانشهر با اشاره به اقدامات انجام گرفته در این خصوص، افزود: با اعلام این خبر از طریق گزارش مردمی، مأموران آتش‌نشانی پیرانشهر بلافاصله در محل حادثه حاضر و از انفجار این تانکر حامل گاز مایع جلوگیری کردند.

وی با بیان اینکه این کامیون به 50 متری دره سقوط کرده بود، ادامه داد: راننده کامیون هنگام سقوط کامیون خود را از داخل خودرو به بیرون پرتاب کرده بود که هم‌اکنون حال عمومی وی خوب بوده و فقط در ناحیه دست و پا دچار شکستگی است.

نوسودی با بیان اینکه بلافاصله پس از حضور در محل مصدوم این حادثه به بیمارستان پیرانشهر منتقل شد، از رانندگان خواست تا نسبت به عدم نقص فنی خودروی خود مطمئن شده و در هنگام طی مسیر قوانین را رعایت کنند.

 

 اخبار  حوادث  -  ایران


ویدیو مرتبط :
مرگ راننده کامیون در اثر سقوط کامیون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصادف هولناک سمند با کامیون/ راننده سمند زنده ماند+عکس



اخبار,اخبار حوادث ,تصادف

 

اخبار حوادث - تصادف هولناک سمند با کامیون/ راننده سمند زنده ماند+عکس

صبح امروز طی تماس با آتش نشانی تصادف دو دستگاه خودرو سبک و سنگین با یکدیگر واقع در جاده تهران به طرف شهریار،بعد از میدان معادن گزارش گردید.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، صبح امروز ساعت 04:36 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف دو دستگاه خودرو سبک و سنگین با یکدیگر واقع در جاده تهران به طرف شهریار،بعد از میدان معادن گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه  101 مرکزی  را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و یکدستگاه خودرو سمند به علت عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی با یکدستگاه کامیون 10 تن برخورد نموده که منجر به محبوس و مصدوم شدن راننده سمند و خسارت مالی گردیده بود.

در نهایت ضمن ایمن سازی کامل محیط و جلوگیری از نشت سوخت و قطع سرباطری خودرو ها فرد مصدوم از داخل خودرو خارج و با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال و محل جهت انتقال خودروها به پارکینگ تحویل راهنمائی و رانندگی گردید.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران