اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کامرون از خانم نخست وزیر خواست عکس جنجالی‌اش را به حراج بگذارد+عکس



 اخبار بین الملل - کامرون از خانم نخست وزیر خواست عکس جنجالی‌اش را به حراج بگذارد

نخست‌وزیر انگلیس از همتای دانمارکی‌اش خواست تا عکسی را که با رئیس‌جمهور آمریکا در مراسم یادبود ماندلا دارند، حذف نکند و آن را برای خیریه به حراج بگذارد!

اخبار,اخبار بین الملل,نخست‌وزیردانمارک باباراک اوبامادرمراسم یادبود ماندلا


به گزارش ایسنا ، به نقل از خبرگزاری فرانسه، تصویری که هله تورنینگ اشمیت، نخست‌وزیر دانمارک در مراسم یادبود نلسون ماندلا، رهبر ضدآپارتاید آفریقای جنوبی از خودش در کنار همتای انگلیسی‌اش، دیوید کامرون و باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا گرفت، به گونه‌ای احترام به ماندلا را زیرسوال برده و جنجال زیادی در رسانه‌ها به پا کرد.

در همین راستا، روزنامه ساندی تایمز انگلیس گزارش داد که کامرون در یک گفت‌وگوی خصوصی تلاش کرده است تا اشمیت را به فروش این عکس ترغیب کند.

به گفته یک منبع از مقر نخست‌وزیری انگلیس، نخست وزیر دانمارک می‌خواست این تصویر را حذف کند اما کامرون به او گفت که می‌توان از آن پول زیادی به دست‌ آورد.

تورنینگ نیز در گفت‌وگو با رسانه‌های داخلی دانمارک گفت: عکس خیلی خوبی نیست، اما به نظر من نا بجا نبود. من هم آن روز فکر کردم که این نوعی سرگرمی است. درست است که غمگین بودیم، اما آنجا یک جشن برگزار می‌شد.

در این شرایط کامرون دستاویز بهتری برای تبرئه خود یافته و با توجه به اینکه تورنینگ عروس رهبر سابق حزب کارگر انگلیس است، گفت: وقتی کسی از اعضای خانواده نیل کیناک (رهبر سابق حزب کارگر انگلیس) از من می‌خواهد که با هم عکس بگیریم، من نیز رسم ادب را به جا آورده و قبول می‌کنم!
اخبار بین الملل - ایسنا


ویدیو مرتبط :
یک عکس جنجالی...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرار دیدنی خانم وزیر با پای برهنه ! + عکس



 

 

به گزارش تکناز ، نخست وزیر استرالیا در یک مراسم اهدای جایزه توسط معترضان بومی مورد حمله قرار گرفت اما محافظانش او را نجات دادند.

 

 

 

 

آخرین اخبار ,آخرین اخبار ایران

 

 

 

آخرین اخبار ,آخرین اخبار ایران