اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کالابرگ روغن اعلام شد



 

 

کالابرگ روغن اعلام شد

 

کالابرگ های شماره ۵۳۷ شهری، ۴۳۷ روستایی و ۳۳۷ عشایری مرحله سیزدهم، برای دریافت سهمیه روغن نباتی ترکیبی، به ازای هر نفر ۹۰۰ گرم اعلام شد.

 


به گزارش ایرنا به نقل از ستاد بسیج اقتصادی کشور، کالابرگهای شهری برای مصرف کنندگان و عاملان فروش، تا ۱۳ خرداد سال آینده و کالابرگهای روستایی و عشایری برای مصرف کنندگان تا ۳۰ خرداد و برای عاملان فروش تا ۳۱ خرداد سال آینده، دارای اعتبار خواهد بود.

 

 

 


ویدیو مرتبط :
پرکن سطل روغن | پرکن 20 لیتری روغن | پرکن روغن صنعتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نبود اعتبار برای اعلام کالابرگ جدید



 

 

 

معاون وزیر بازرگانی گفت: ذخیره‌سازی کالاهای اساسی از جمله برنج، روغن و گوشت برای کنترل بازار در زمان اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها ادامه دارد.  

 محمد علی ضیغمی افزود: ستادهای مرکزی، استانی و شهرستانی برای ذخیره‌سازی کالاهای اساسی و حساس برای تنظیم بازار فعال هستند و ذخیره این نوع کالاها توسط مباشران بخش خصوصی در حال انجام است.

وی بدون اعلام میزان ذخیره‌سازی صورت گرفته اظهار داشت: میزان ذخیره‌سازی برای کالاهای مختلف متفاوت است؛ در حال حاضر برخی کالاهای مورد نیاز وارد شده، برخی در حال حمل به کشور است و برخی در حال خرید از تولیدکنندگان داخلی است.

معاون بازرگانی در مورد پرداخت یارانه به تعدادی کالاهای اساسی گفت: در حال حاضر به گندم، آرد، نان، شیر خانوار و اقلام کالابرگی (روغن و شکر)‌ یارانه پرداخت می شود، که بدون تردید یارانه‌ها اساسا حذف نمی‌شوند بلکه به جای این که به کالا داده شود، به افراد به صورت نقدی پرداخت می‌شود.

ضیغمی در مورد تاثیر تحریم‌ها روی قیمت کالاها گفت: ما از ابتدای انقلاب در تحریم بوده‌ایم، تحریم هرچند ممکن است برای ما سختی و هزینه ایجاد کند، اما می‌توانیم با همت و تلاشی که تولیدکنندگان و تجار دارند، راه‌های مختلفی را در فضای تجارت بین‌المللی بیابیم تا حداقل تاثیرپذیری را از تحریم‌ها داشته باشیم.

معاون وزیر بازرگانی در مورد حذف کالابرگ گفت: کالابرگ حذف نشده است و در حال حاضر به دنبال تامین اعتبار برای توزیع کالای کالابرگی هستیم.

وی افزود: با توجه به بودجه‌هایی که برای تنظیم بازار به ما ابلاغ شده، امسال برای بخش کالابرگی بودجه‌ای پیش‌بینی نشده بود و در حال مکاتبه با معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی هستیم تا بتوانیم برای توزیع کالاهای کالابرگی، اعتبار دریافت کنیم..../تحلیل:عصرایران