اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کالابرگ رسما به تاریخ پیوست



 

 

کالابرگ رسما به تاریخ پیوست

 

قائم مقام وزیر و معاون توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: دیگر چیزی به نام بسیج اقتصادی نداریم و از این پس نیروهای این بخش به وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت اضافه می‌شوند و ردیف بودجه این بخش نیز به این وزارتخانه منتقل خواهد شد.

 

به گزارش ایسنا، فریدون احمدی اظهار کرد: طبق ساختار بسیج اقتصادی هنگامی که کالابرگی وجود نداشته باشد، کار این سازمان به اتمام رسیده است.

او ادامه داد: از سال گذشته هم به دنبال این موضوع بودیم چراکه نظام کالابرگی در حال جمع‌آوری بود و اگر هم در ساختار جدید بخواهند کمکی بدهند، در قالب جدید خواهد بود.

وی ادامه داد: ‌ستاد بسیج اقتصادی در سال ۹۰ ردیف بودجه مستقلی داشت اما برای سال ۹۱ کل ردیف بودجه بسیج اقتصادی را برداشته‌ایم و بودجه آن را به اعتبار وزارت صنعت، معدن و تجارت خواهیم داد.

احمدی  اضافه کرد: نیروهای این بخش نیز در معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت و یا بخش‌های دیگر این وزارتخانه مشغول به کار می‌شوند.

معاون توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم که برای نیروهایی که بخواهند از این بخش بازخرید شوند، امتیاز ویژه‌ای لحاظ کنیم. در این مورد خواسته‌ایم که بعد از فروش اموال و دارایی‌ها، اختیار ویژه داده شود که بتوان مزایای بیش‌تری به افرادی که بازخرید می‌شوند داد.... / خبر گزاری : afkarnews


ویدیو مرتبط :
کلت کمری ماکاروف به تاریخ پیوست (1)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کارینا کاپور هم به رسما جمع مدگرایان پیوست!



اکنون پس از گذشت 12 سال از آن روزها، به گفته کارینا، مدگرایی نیز به کارنامه هنری او افزوده شده است.این هنرپیشه مطرح بعد از آیشوریا رای، بیشترین دستمزد را در بین بازیگران زن دریافت میکند.

کارینا کاپور،ستاره سینمای بالیوود، این روزها علاوه بر حرفه بازیگری اش در شغلی دیگر فعالیت میکند.

به گزارش روزگارنو، وی متولد سپتامبر1980در مومبای، ماهارشتا، هند بوده و دومین فرزند بابیتا و راندیر کاپور و خواهر جوانتر هنرپیشه مطرح بالیوود "کاریشما کاپور" است.

او اولین بار، برای بازی در فیلم "Refugee" در سال 2000 مقابل دوربین قرار گرفت. فیلمی که در کنار "آبیشک باچان" که او هم اولین تجربه خود را کسب می‌کرد بازی کرده است. به اعتقاد خیلی‌ها زوج کاپورـ باچان می‌توانست بسیار موفق باشد ولی اینگونه نشد. (این فیلم سال ۲۰۰۰ پنجمین فیلم پرفروش سال شد.)

اکنون پس از گذشت 12 سال از آن روزها، به گفته کارینا، مدگرایی نیز به کارنامه هنری او افزوده شده است.بد نیست بدانید که این هنرپیشه مطرح بعد از آیشوریا رای، بیشترین دستمزد را در بین بازیگران زن دریافت میکند.

تصاویری از کارینا کاپور را در جشنواره مد و فشن لاکمه در هند را در ادامه میبینید:/روزگارنو

پیوستن کارینا کاپور  رسما به جمع مدگرایان

پیوستن کارینا کاپور  رسما به جمع مدگرایان

پیوستن کارینا کاپور  رسما به جمع مدگرایان

پیوستن کارینا کاپور  رسما به جمع مدگرایان

پیوستن کارینا کاپور  رسما به جمع مدگرایان

پیوستن کارینا کاپور  رسما به جمع مدگرایان

پیوستن کارینا کاپور  رسما به جمع مدگرایان