اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کافی شاپ گوسفندی +عکس



"لی کوآنگ هی" برای آنکه بتواند کافی شاپ خود را جذاب کند تصمیم گرفت تا چند گوسفند را در فضای کافی شاپ رها کند تا مشتریان به خاطر علاقه به این موجود زیبا هم که شده با مغازه او آمده و نوشیدنی سفارش دهند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، کافه محلی برای نوشیدن قهوه و چای و گپ زدن با دوستان و آشنایان است و دلیل اصلی رفتن به این مکان ها همیشه همین بوده است اما کافه ها گاهی از حالت عادی خارج می شوند و به مکانی عجیب تبدیل می شوند.

"لی کوآنگ هی" از کره جنوبی برای آنکه بتواند کافی شاپ خود را جذاب کند تصمیم گرفت تا چند گوسفند را در فضای کافی شاپ رها کند تا مشتریان به خاطر علاقه به این موجود زیبا هم که شده با مغازه او آمده و نوشیدنی سفارش دهند.

اخبار,اخبارگوناگون,کافی شاپ  گوسفندی


او کار خود را از سال 2011 آغاز کرده است و تا به حال گردشگران و افراد زیادی تنها برای دیدن گوسفندهای زیبای این کافی شاپ به این مکان رفته اند. او می گوید مردم با این حیوانات بازی می کنند و هنگام خروج با خرسندی تمام از مغازه بیرون می روند.

یکی از مشتریان این مغازه به خبرنگاران گفته است :" ما همیشه برای دیدن حیواناتی مانند گاو و گوسفند که باعث سرحالی و سرزنده شدن آدم ها می شوند باید به روستا سفر می کنیم اما از زمان باز شدن این کافی شاپ هر هفته به این مکان می آییم تا بیشتر با گوسفندها بازی کنیم. "
 

اخبار,اخبارگوناگون,کافی شاپ  گوسفندی

 

 اخبار  گوناگون  - باشگاه  خبر نگاران 


ویدیو مرتبط :
سایبان برقی کافی شاپ | سایبان جمع شو کافی شاپ | پوشش کافی شاپ | کاور کافی شاپ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تبدیل دستشویی به کافی‌شاپ در لندن +عکس



"اتند" کافی شاپی متفاوت در میان لندن است که در قرن 19 یک دستشویی عمومی بوده است. صاحب این رستوران تنها آن را تمیز کرده است و دستشویی را تغییر نداده است.
کافی شاپ ها محل هستند برای لحظاتی آرامش و معمولا با اینکه فضای بزرگی ندارند اما جالب و خاص هستند. بسیاری از کافه دارها سعی می کنند مغاره خود را در فضایی آرام و جالب بنا کنند.

هر کافی شاپ دارای ویژگی های خاص خود است ولی متفاوت ترین کافی شاپ دنیا را می توانیم در لندن پیدا کنیم که به تازگی با نام " اتند" افتتاح شده است. این کافی شاپ برای اولین بار در یک دستشویی عمومی قرن 19 گشایش یافته است.

کافی شاپ , دستشویی

در نظر اول شاید کمی حال آدم را دگرگون کند ولی در اصل بر روی این دستشویی بسیار کار شده است تا از حال و هوای بوی بد خارج شود و تبدیل به یک موزه جالب برای آن هایی شود که قصد دارند در دستشویی قهوه بنوشند.

این دستشویی حالت اصلی خود را حفظ کرده است بدین معنی که تمامی دستشویی ها و کاشی های قدیمی در آن وجود دارد و تنها مقداری بازسازی و تعمیر شده اند. این حالت رستوران ابتدا باعث می شود تا حال خیلی از مشتریان بهم بخورد.

صاحب این کافی شاپ می گوید تا به حال نزدیک به 100 هزار پوند خرج تمیز کردن آن کرده است. او اعتقاد دارد افراد خاصی به این کافی شاپ می آیند و البته افرادی که برای اولین بار وارد می شوند ابتدا شکه و پس از مدتی از جو کافی شاپ خوششان می آید.

کافی شاپ , دستشویی

کافی شاپ , دستشویی

منبع:yjc.ir