اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کاشیکاری با هروئین!



رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی "کرمانشاه" از کشف 4 کیلوگرم هروئین در روز گذشته خبر داد .

 به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ " قباد خنجری" در مصاحبه اختصاصی به خبرنگار پلیس گفت : بدنبال خبر واصله مبنی براینكه شخصی که شغلش کاشیکاری است ، در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت و مواد مخدر خود را از شهرهای "تهران و کرج" تهیه می کند ،بررسی خبر در دستور کارمامورن پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت .

وی افزود : پس از دو هفته کار اطلاعاتی وتعقیب ومراقبتهای ویژه و شناسایی محلهای تردد او، متهم را درحال کاشیکاری یک باب مغازه دستگیر و در بازرسی ازداخل یک گونی که وسایل کارش درآن قرار داشت، تعداد چهار بسته مواد مخدراز نوع هروئین به وزن 4 کیلوگرم کشف و ضبط شد.

سرهنگ " خنجری ادامه داد : متهم قصد فرار از دست ماموران داشت که دستگیر وبه همراه مواد مخدر مکشوفه به پلیس مبارزه با مواد مخدر دلالت شد ، در این رابطه پرونده تشکیل و در حال رسیدگی است .


 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران


ویدیو مرتبط :
کاشیکاری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كشف بزرگ‌ترین محموله هروئین در انگلستان



 

مقامات پلیس انگلستان اعلام كردند، بزرگ‌ترین محموله هروئین به وزن ۳۳۰كیلو كشف شده است.

مقامات پلیس انگلستان در گزارشی اعلام كردند كه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این كشور موفق شدند این میزان هروئین را كشف كنند كه می‌تواند مواد بیش از ۸ هزار معتاد را برای یك سال تامین‌كند.