اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کاشت ماری جوانا در آپارتمان های پایتخت؟


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با اعلام اینکه با اقدامات پلیس دسترسی به مواد مخدر در خیابان و محله‌ها بسیار سخت شده است گفت: کاشت ماری جوانا در آپارتمانهای پایتخت را تکذیب می‌کنیم.

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با اعلام اینکه با اقدامات پلیس دسترسی به مواد مخدر در خیابان و محله‌ها بسیار سخت شده است گفت: کاشت ماری جوانا در آپارتمانهای پایتخت را تکذیب می‌کنیم.

سردار علی مویدی اظهار داشت: دسترسی به مواد مخدر در خیابانها و کوچه های شهر دیگر مانند گذشته نیست تا هر معتادی بخواهد به راحتی مواد تهیه کند. امروز تهیه مواد مخدر با سختی هایی روبرو است و با توجه به طرح های پلیس در محلات تلاش کردیم تا با فروشندگان مواد مخدر برخورد کنیم.

وی ادامه داد: پلیس طرح برخورد با خرده فروشان را در محلات اجراو با توزیع کنندگان مواد مخدر برخورد می کند. پاکسازی محلات از مواد مخدر جز اولویت های پلیس است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر درمورد اینکه دسترسی به مواد مخدر صنعتی یا سنتی آسانتر است تاکید کرد: دیگر هیچ معتادی نمی تواند تا اراده کرد مواد مخدر تهیه کند. فرقی میان مواد مخدر صنعتی و سنتی نیست و پلیس دسترسی به آنها را با اجرای طرح های مختلف سخت کرده است.

مویدی با رد مصرف کوکائین در کشور گفت: این ماده مخدر مصرفی در کشور ندارد و میزان مصرف ان بسیار اندک و ناچیز است.

وی با رد کاشت ماده مخدر ماری جوانا در پایتخت گفت: بعد از انتشار گزارشی در مورد کاشت این ماده در آپارتمان های پایتخت، پلیس تحقیقات خود را انجام داد و این موضوع را تکذیب می کنیم.


ویدیو مرتبط :
ماری جوانا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شهرداری به جای چمن، ماری جوانا کاشت!


باغبان های شهرداری برای زیبا سازی شهر در برابر مجتمع های مسکونی تخم چمن پاشیدند تا فضای مقابل ساختمان ها و خیابان زیبا شود . اما ،آنها یک اشتباه لپی مرتکب شدند زیرابه جای پاشیدن تخم چمن ، تخم ماری جوانا پاشیدند

جام جم آنلاین: باغبان های شهرداری برای زیبا سازی شهر در برابر مجتمع های مسکونی تخم چمن پاشیدند تا فضای مقابل ساختمان ها و خیابان زیبا شود . اما ،آنها یک اشتباه لپی مرتکب شدند زیرابه جای پاشیدن تخم چمن ، تخم ماری جوانا پاشیدند.

به نقل از ون مینوت فرانس، شهردار شهر کراسنویارسک در شرق سیبری روسیه علاقه زیادی به فضای سبز و زیباسازی شهر دارد.

در اوایل بهار سال جاری ، او به باغبان های شهرداری دستور داد تا در برابر مجتمع های مسکونی شهر تخم چمن بپاشند تا فضای سبز چشم نوازی در برابر ساکنان ایجاد شود.

باغبان های شهرداری هنگام اجرای دستور شهردار دقت نکرده و به جای تخم چمن ، تخم ماری جوانا را مورد استفاده قرار دادند.

چند هفته بعد، به جای چمن های کوتاه و یک دست مزرعه های وسیعی از ماری جوانا در مقابل مجتمع های مسکونی به وجود آمدند. برخی از ساکنان مانند کشاورزان به کار برداشت محصول مشغول شده و برخی دیگر از این مزارع قبل از اینکه از بین بروند، عکس گرفتند.

شهرداری به جای چمن ، ماری جوانا کاشت +عکس

شهرداری به جای چمن ، ماری جوانا کاشت +عکس

شهرداری به جای چمن ، ماری جوانا کاشت +عکس