اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کار زیبای یک کارگر رستوران که 355،000 کلیک خورد + تصویر



هفته گذشته وقتی دستینی کارنو در شلوغ‌ترین ساعات کاری رستورانی در مرکز شیکاگو مراجعه کرد، با صحنه تأثیر برانگیزی مواجه شد.»

مردی سوار بر ویلچر به میز پذیرش سفارش‌ها نزدیک شد و فقط یک جمله گفت: لطفاً کمکم کنید. مشخص بود که او برای تکه کردن و خوردن غذا نیاز به کمک دارد. کارنو ماجرا را این‌گونه ادامه می‌دهد: در مقابل، کارمند پشت میز، بخش پذیرش خود را تعطیل کرد، اما نه برای خلاص شدن از دست این مشتری، بلکه برای شستن دست‌ها و پوشیدن دستکش و بعد کمک کردن به او. صندوق‌دار جوان که کِنی نام دارد، بر سر میز مشتری رفت و به او کمک کرد همه غذایش را بخورد.

این صحنه آن‌قدر زیبا بود و البته سریع اتفاق افتاد که کسی متوجه آن نشد. در همان حین من عکسی انداختم تا با انتشار آن پاداش کار این کارگر مهربان را بدهم و مطمئنم که دیگران نیز او را تحسین خواهند کرد.

تاکنون این تصویر در سطح اینترنت حدود 355،000 بار توسط کاربران به اشتراک گذاشته‌شده است. به گفته صاحب شعبه، موجی از پیغام‌های تشکر و ابراز احساسات مردمی روانه این شعبه شده و به دست کنی رسیده است.

 

اخبار,اخبار اجتماعی,کارگر رستوران

اخبار اجتماعی - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
ناروتو شیپودن قسمت 355 - Naruto shippuden 355

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مجرم خطرناک 3 سال در رستوران کنار اداره پلیس کار می‌کرد+ تصویر



یکی از مجرمان تحت تعقیب که نام او در بالای لیست مجرمان تحت تعقیب قرار دارد، در رستورانی با چند درب فاصله، از اداره پلیس کار می‌کند.

اخبار,اخبار حوادث  , حوادث روز

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،یکی از مجرمان تحت تعقیب 3 سال در رستورانی در محله‌ای نزدیک اداره پلیس کار می‌کند.

پیوتر کوپیک 28 ساله که در لیست افراد تحت تعقیب اینترپل قرار دارد پس از تحقیقات در مورد کشتار و خشونت گزارش شده، توسط پلیس دستگیر شد.

به گزارش دیلی میل، پلیس حکم تفتیش رستوران را به نمایندگی از پلیس اینترپل گرفت و به آن محل یورش برد. اینچنین یکی از افراد تحت تعقیب به دام پلیس افتاد. به گفته همکاران این فرد مجرم در رستوران، او فرد بسیار خوبی می‌نمود و مدتی بود که در آن رستوران استخدام شده‌ و همچنین عضو باشگاه محلی هم بود.

این مجرم سابقه دار حدود 8 سال تحت تعقیب بوده‌است. او به جرم حادثه‌ای که در سال 2007 در استادیوم فوتبال روی داده‌بود، تحت تعقیب قرار گرفت.

در سال 2015 نیروهای پلیس اطلاعات و جزئیات 17 نفر رادر اختیار داشته و طی عملیاتی سعی کردند آن‌ها را دستگیر کنند اما از بین آن 17 نفر تنها 7 نفر بازداشت شدند.

 

اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران