اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کاریکاتور: میوه های نوبرانه با نرخ نجومی!



کاریکاتور: میوه های نوبرانه با نرخ نجومی!

منبع:  شرق



  اخبار اقتصادی,گرانی میوه,اخبار اقتصادی ایران,گرانی در بازار,

 

  اخبار اقتصادی,گرانی میوه,اخبار اقتصادی ایران,گرانی در بازار,


ویدیو مرتبط :
گزارش با موضوع قیمت میوه های نوبرانه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ورود میوه‌های نوبرانه‌ با قیمت‌های نجومی به بازار



اخبار,اخباراقتصادی,گوجه سبز

رئیس اتحادیه میوه وسبزی با اشاره به ورود میوه‌های نوبرانه‌ای مانند چغاله و گوجه سبز به بازار، گفت: گوجه سبز بالعکس چغاله هرچه درشت‌تر باشد قیمت‌اش نیز بیشتر است.

سید حسین مهاجران در گفتگو با مهر درباره ورود میوه‌های نوبرانه به بازار اظهارداشت: یکی از این میوه‌ها توت فرنگی است که در طول سال نیز در بازار وجود داشت و قیمت آن دارای نوسانات زیادی است، ضمن اینکه در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم  از این میوه بین ۴ تا ۱۲ هزار تومان است.

وی افزود: چغاله شیراز نیز هم اکنون در بازار موجود است که این محصول به دلیل آنکه درشت شده به قیمت‌ ۱۰ تا ۱۲ هزار تومان عرضه می‌شود، همچنین بالاترین قیمت چغاله ریز کاشان ۴۰ هزارتومان است.

مهاجران با بیان اینکه گوجه سبز هرچه درشت‌تر باشد، قیمتش بیشتر است، اضافه کرد: گوجه سبزهای موجود در بازار متعلق به گرمسار، قم و ساوه است، ضمن اینکه قیمت این میوه بین ۶۰ هزار تا حدود ۴۰ هزار تومان است.

وی با اشاره به اینکه ملون نیز از حدود ۵۰ روز قبل در بازار موجود بوده است، افزود: حداکثر قیمت این میوه ۲۵۰۰ تومان است.

اخباراقتصادی  -  مهر