اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کاریکاتور: برنج ایرانی قد کشید!


با وجود آنکه ۲ وزارتخانه متولی تنظیم بازار کالای اساسی هستند، این روزها بدون توجه به کشش بازار قیمت دو قلم کالای اساسی یعنی برنج و حبوبات که قوت غالب مردم است تا ۳۰ درصد افزایش یافته‌ اند.

خبرگزاری فارس: با وجود آنکه ۲ وزارتخانه متولی تنظیم بازار کالای اساسی هستند، این روزها بدون توجه به کشش بازار قیمت دو قلم کالای اساسی یعنی برنج و حبوبات که قوت غالب مردم است تا ۳۰ درصد افزایش یافته‌ اند.

کاریکاتور: برنج ایرانی قد کشید!


ویدیو مرتبط :
معوقات بانکی باز هم قد کشید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برنج ایرانی تا 11 هزار تومان قد کشید!


قیمت برنج ایرانی در بازار مصرف افزایش یافته و هرکیلوگرم از این محصول تا ۱۱هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

خبرگزاری تسنیم: قیمت برنج ایرانی کماکان در بازار مصرف بالاست و برای این افزایش قیمت دلایل متفاوتی مطرح می‌شود.

بنا بر این گزارش، بعد از عرضه برنج‌های (هندی) شرکت بازرگانی دولتی در بازار مصرف که سال گذشته درباره کیفیت آنها بحث وجود داشت، تقاضا برای مصرف برنج هندی در بازار کاهش یافته و در این میان برنج ایرانی در حال ترک‌تازی در بازار مصرف است و قیمت‌های نه‌چندان در دسترس مردم را در خرده فروشی‌ها به رخ می‌کشد.

برخی دلیل این افزایش قیمت برنج را طمع بنکداران برای افزایش قیمت این محصول می‌دانند و برخی نقش دلال را در بالارفتن قیمت برنج مطرح می‌کنند، درهرحال به‌طور متوسط نرخ هرکیلوگرم برنج در خرده فروشی به‌شرح زیر است:

دم‌سیاه آستانه 10 هزار و 965 تومان

هاشمی آستانه 11 هزار و 500 تومان

طارم 7 هزار و 500 تومان

ندا 7 هزار تومان

برنج خارجی 3 تا 4 هزار تومان.