اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کارگر شهرداری خودش را به آتش کشید


در روزهای گذشته یک کارگر شهرداری شادگان در استان خوزستان دست به خودسوزی زده است.

خبرگزاری ایلنا: هفتم اردیبهشت، یک کارگر شهرداری شادگان بر اثر خودسوزی جان خود را از دست داده است.

از قرار معلوم، این کارگر به نام "اسماعیل شاوردی" در یک خانه در حال ساخت دست به خودسوزی زده و جان خود را از دست داده است.

به گفته منابع خبری ایلنا، این کارگر با مشکلات معیشتی بسیاری دست و پنجه نرم می کرده است و در زمانی که اقدام به خودسوزی کرده ، شش ماه مطالبات مزدی پرداخت نشده داشته است.

در ماههای گذشته،بسیاری از خدمات شهرداری ها به شرکت های پیمانکاری واگذار شده است و  کارگران پیمانکاری شهرداری در نقاط بسیاری از کشور با مشکلات شغلی بسیاری  از جمله معوقات مزدی  مواجه هستند.


ویدیو مرتبط :
گربه از کار خودش خجالت کشید !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شوهر خشمگین خودش و همسرش را به آتش کشید



مرد جوان پس از آتش زدن و قتل همسرش با ریختن بنزین روی خودش خودکشی کرد.

 ساعت 9 صبح روز گذشته  مسئولان بیمارستان سوانح و سوختگی شهید مطهری در تماس با پلیس از مرگ زن 24 ساله ای به علت سوختگی با بنزین اطلاع دادند.

با حضور ماموران کلانتری ونک در بیمارستان برادر زن جوان مدعی شد: ساکن شهر زنجان هستند و خواهرش توسط همسرش با بنزین آتش زده شده است.

پسر جوان گفت:دامادمان همیشه خواهرم را کتک می زد و او را تحقیر می کرد. او چندی قبل خواهرم را تهدید به قتل کرد و چند روز قبل با خرید یک دبه بنزین تهدیدش را عملی کرد و بعد خودش را نیز آتش زد.

بعد از بستری شدن هر دو آنها خواهرم به علت شدت سوختگی به تهران منتقل و امروز به علت شدت جراحات جانش را از دست داد.

با اظهارات برادر زن جوان ماموران موضوع را به بازپرس ویژه قتل پایتخت اطلاع دادند که او با توجه به ارتکاب جنایت در شهری دیگر دستور تکمیل تحقیقات و ارسال پرونده به زنجان را صادر کرد.

 

اخبار حوادث  - باشگاه  خبر نگاران