اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کارگردان «پژمان» خلافکار شد! +عکس


فیلم تلویزیونی "ماه تلخ" به کارگردانی افشین صادقی با بازی سروش صحت در نقش خلافکار برای پخش از شبکه دو آماده شد.

خبرگزاری مهر: فیلم تلویزیونی "ماه تلخ" به کارگردانی افشین صادقی با بازی سروش صحت در نقش خلافکار برای پخش از شبکه دو آماده شد.

 فیلمنامه "ماه تلخ" را سعید نعمت‌الله نوشته و روایت مواجهه یحیی و بهروز دو دوست قدیمی است که پس از سال‌ها اتفاقی یکدیگر را ملاقات می‌کنند، در حالی‌ که دو راه متفاوت را در زندگی انتخاب کرده‌اند.

این ملاقات انتخاب‌هایی را پیش روی آنها گذاشته و مسیر تازه‌ای در زندگی آنها باز می‌کند.



در این فیلم سروش صحت نقش خلافکار و آرش مجیدی نقش پلیس را ایفا می‌کند.

از دیگر بازیگران این تله فیلم می‌توان به  لیلا بلوکات، رضا رضوی، محمد کرمانی نسب، وحید الهویی و مهسا کرامتی اشاره کرد.



"ماه تلخ" توسط مجید گل سفیدی تصویربرداری شده و آرش تیمورزاده نیز آن را تدوین کرده است. این تله فیلم در مناطق مختلف تهران مقابل دوربین رفته و  بخش‌های از آن نیز در اطراف تهران تصویربرداری شده است.



از دیگر عوامل این فیلم تلویزیونی پلیسی که یک درام اجتماعی به حساب می‌آید می‌توان به مهرداد ابوالقاسمی مدیر صدابرداری، محمد صادقی طراح صحنه و لباس، شورش معروفی مدیر چهره پردازی، حسن خضرآبادی مدیر تولید، مجید مافی دستیار اول کارگردان و برنامه ریز و آرش شاه محمدی عکاس اشاره کرد.

درام اجتماعی "ماه تلخ" را موسسه ناجی هنر تهیه کرده و به مناسبت هفته نیروی انتظامی جمعه 19 بهمن روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.


ویدیو مرتبط :
عکس های پژمان جمشیدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

این خانم نقدپذیرترین کارگردان جشنواره فیلم فجر است/ عکس



 

  

 جشنواره فیلم فجر

 

 

 

مانلی شجاعی‌فرد سازنده فیلم سینمایی «میگرن» تا پایان روز چهارم برگزاری سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر برترین فیلمساز نقدپذیر جشنواره لقب گرفت.

 

 

  

بازیگر هالیوودی

 

 

 

به گزارش ستاد اجرایی جشنواره، از بین کارگردانان 13 نشست برگزار شده از روز ابتدای نمایش فیلم در برج میلاد تا پایان روز یکشنبه 16 بهمن، «مانلی شجاعی‌فرد» از سوی رأی دهندگان حاضر در نشست‌های سالن سعدی برج میلاد، با بیشترین رأی به عنوان نقدپذیرترین کارگردان انتخاب شده است.

در پایان هر یک از نشست‌های امسال سالن سعدی برج میلاد، شر‌کت‌کنندگان در نشست‌ها نظر خود را داخل صندوق انتخاب برترین فیلمساز نقدپذیر جشنواره سی‌ام فیلم فجر می‌اندازند.... /  khabaronline.ir