اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کارگردان مشهور هالیوودی خودکشی کرد


تونی اسکات کارگردان برجسته هالیوود که فیلم «تاپ گان» از جمله کارهایش بود، با پریدن از روی پلی در سن پدرو واقع در ایالت کالیفرنیا خودکشی کرده است. واحد مرکزی خبر: روزنامه لس آنجلس تایمز یکشنبه شب گزارش داد تونی اسکات کارگردان برجسته هالیوود که فیلم «تاپ گان» از جمله کارهایش بود، با پریدن از روی پلی در سن پدرو واقع در ایالت کالیفرنیا خودکشی کرده است.



این روزنامه به نقل از برخی منابع در پلیس لس آنجلس اعلام کرد جسد اسکات توسط نیروهای پلیس و گارد ساحلی آمریکا از آب های نزدیک پل وینسنت توماس بیرون آورده شده است.
براساس این گزارش، ماموران یک یادداشت خودکشی در خودروی اسکات که بر روی پل پارک شده بود، پیدا کردند.

چندین شاهد اعلام کردند اسکات از روی نرده پل بالا رفته و سپس به داخل آب پریده است.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از لس آنجلس، به علاوه «تاپ گان» که تام کروز در آن بازی کرده است، اسکات همچنین فیلم های «دشمن کشور»، «پلیس بورلی هیلز دو» و «موج سرخ» را کارگردانی کرده است.


ویدیو مرتبط :
کشته شدن کارگردان فیلم های هالیوودی داعش (ویژه)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

با عادتهای بد 5 ستاره مشهور هالیوودی آشنا شوید +تصاویر



با عادتهای بد 5 ستاره مشهور هالیوودی آشنا شوید +تصاویر

به گزارش پرداد به نق از مگ فور: هیچکس در زندگی انسان کاملی نیست و حتی ستارگان هالیوود از این قاعده مستثنی نیستند. در این خبر شما را با عادتهای بد 5 ستاره مشهور هالیوودی آشنا میکنیم.

بریتنی اسپیرز: او عاشق چیپس و پفک است و به نوعی به این خوراکیها که فاقد ارزش غذایی است اعتیاد دارد و نمیتواند آنرا رها کند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

لیندسی لوهان: آزاردهنده ترین عادت وی این است که ناخنهایش را میجود. او به قدری به این مسئله عادت دارد که حتی در مکانهای عمومی هم دست از این حرکت برنمیدارد و فرقی نمیکند در حالت خوشحالی باشد یا غم به هرحال این کار را نجام میدهد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

ماری کینگ: او عادت زیادی به استفاده از کافئین دارد و همیشه یک فنجان قهوه به همراه اوست و هرکجا باشد فرقی نمیکند مهم این است که قهوه اش همراهش باشد.

آدله: او عادت شدیدی به جویدن آدامس دارد و اغلب او را در این حال مشاهده میکنید او حتی در جشنواره گرامی هنگام دریافت جوایزش با آدامسی در دهان به سخنرانی پرداخت.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

کریستین استوارت: او لب پایینش را گاز میگیرد . البته خودش گفته است تنها در شرایط نگرانی و استرس این حالت سراغ وی می آید اما او حتی در مکانهای عمومی هم در این حال دیده شده است./پرداد