اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کارمندان بر اساس کارکردشان حقوق می‌گیرند


معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران، گفت: 94 دستگاه اجرایی استان به سمت بودجه ریزی عملکردی می‌رود که به استناد آن هر فرد مشغول به کار، متناسب با کار کرد خود مزد دریافت می‌کند و در این حالت است که نارضایتی‌ها بر طرف خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: نعمت‌الله ترکی با اشاره به اینکه بزرگترین سرمایه یک سازمان، نیروی انسانی آن سازمان است تاکید کرد: زمانی که سازمانی به نیروی انسانی خود اعتماد کند در امور فعالیت های خود موفق می شود اما اگر این اعتماد به نوعی سلب شود، مشکلات زیادی را در بر خواهد داشت.

وی افزود: ریشه مشکلات از نیروی انسانی نیست بلکه ساختار تشکیلاتی مشکل دارد و این مشکل هر دوره به نوعی دستور کار دولت قرار گرفته، اما نتیجه مطلوبی در پی نداشته است.

معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران با اشاره به پست‌های بلاتصدی گفت: ممکن است در سازمانی 1100 نیروی انسانی مورد نیاز باشد اما 2000 نیرو مشغول به کار هستند و یا یک فرد ده سال به شکل قراردادی باقی می‌ماند که در این شرایط مقصر نیروی انسانی نیست، مشکل از ساختار است که باید بر طرف شود.

وی تصریح کرد: 94 دستگاه اجرایی استان به سمت بودجه‌ریزی عملکردی می‌رود که به استناد آن هر فرد مشغول به کار، متناسب با کارکرد خود مزد دریافت می‌کند و در این حالت است که نارضایتی‌ها برطرف خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
کارمندان بانک ها چقدر حقوق می‌گیرند؟ | ویدیو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کارمندان گوگل چقدر حقوق می‌گیرند؟



اخبار,اخبار اقتصادی ,حقوق کارمندان گوگل

 

شرکت گوگل برای کسانی که در حوزه فناوری اطلاعات فعالیت می‌کنند و به دنبال فرصت‌های شغلی در این زمینه هستند یک مدینه فاضله محسوب می‌شود.

نکته جالب در این مورد این است که آمارهای جدید نشان می‌دهد بسیاری از فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های معتبر در سرتاسر دنیا از رشته‌های مهندسی، مهندسی کامپیوتر، برنامه‌نویسی و علوم طبیعی و حتی رشته‌های انسانی علاقه‌مند هستند تا در تیم لری پیج و شرکت گوگل مشغول به کار شوند.

در دنیا فناوری اطلاعات شرکت گوگل بیش از هر شرکت دیگری در زندگی روزمره افراد و کاربران تأثیر دارد. طبق آمار موجود روزانه بیش از 10 میلیارد جستجو توسط افراد در موتور جستجوی گوگل انجام می‌شود و هر ماه در حدود یک میلیارد کاربر اندرویدی گوشی ها وابزارهای همراه خود را فعال می‌کنند.

البته مسئله اصلی که باعث شده تقاضای کار در شرکت گوگل تا این حد بالا باشد، کیفیت کار و بدون شک حقوق بسیار خوبی است که گوگل برای 55 هزار کارمند خود در نظر می‌گیرد.

تحقیقات و آمارهایی که موسسه Glassdoor ارائه کرده نشان می‌دهد که حقوق و مزایایی که شرکت گوگل برای کارکنان خود به خصوص مهندسین رده بالای خود در نظر می‌گیرد با درآمد افراد فعال در وال استریت قابل مقایسه است.

برای نمونه در ادامه لیستی از 15 عنوان شغلی متداول در شرکت گوگل را به همراه متوسط حقوق سالانه ای که افراد حاضر در این پست‌ها دریافت می‌کنند مشاهده می‌کنید.

گفته می‌شود علاوه بر دستمزد عالی که گوگل به کارکنان خود می‌دهد، مزایای زیادی را نیز در محیط کار برای آن‌ها در نظر می‌گیرد که با دیگر شرکت قابل مقایسه نیست.

1. مدیر توسعه تجاری: 160 هزار دلار در سال
2. مدیر فنی برنامه ریزی: 160 هزار دلار در سال
3. مدیر بازاریابی: 161 هزار دلار در سال
4. مهندس اعتبارسنجی سایت: 167 هزار دلار در سال
5. مدیر فنی برنامه ریزی درجه 3: 184 هزار دلار در سال
6. مهندس نرم افزار درجه 4: 192 هزار دلار در سال
7. مدیر عملیات فروش: 195 هزار دلار در سال
8. مدیر تولید: 201 هزار دلار در سال
9. مدیر امور مالی: 204 هزار دلار در سال
10. متخصص تحقیقات: 215 هزار دلار در سال
11. مهندس ارشد نرم افزار: 242 هزار دلار در سال
12. مدیر ارشد توسعه نرم افزاری: 262 هزار دلار در سال
13. مدیر ارشد: 279 هزار دلار در سال
14. مدیر بخش مهندسی: 285 هزار دلار در سال
15. مدیر ارشد تولید: 320 هزار دلار در سال

 

اخبار,اخبار اقتصادی ,حقوق کارمندان گوگل

 

اخبار,اخبار اقتصادی ,حقوق کارمندان گوگل

اخبار اقتصادی - بازار خبر