اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کارمزد پایانه های فروش...



 

کارمزد پایانه های فروش (POS) بانک پاسارگاد حذف شد

 

 

کارمزد پایانه های فروش (POS) بانک پاسارگاد حذف شد

 

 

به میمنت سی ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به مناسبت فرا رسیدن سال نو، از تاریخ ۲۲ بهمن سال جاری تا پایان سال ۱۳۸۸، از دارندگان پایانه های فروش بانک پاسارگاد، هیچگونه کارمزدی اخذ نمی شود.

 


به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد به منظور توسعه فعالیت های بانکداری الکترونیک و استفاده بیشتر مردم از کارت به جای پول نقد است که علاوه بر حفظ بهداشت عمومی، ایمنی و امنیت بیشتر مالی مردم عزیز کشور را به همراه خواهد داشت، از پذیرندگان پایانه های فروش (POS) خود در سطح کشور در تراکنش های مربوط به دارندگان کارت های شبکه شتاب هیچ گونه کارمزدی اخذ نمی کند. مبالغ این کارمزدها نیز در نیمه اول فروردین ماه سال ۱۳۸۹ به حساب آنها برگشت داده خواهد شد. همچنین پذیرندگان برتر پایانه های فروش در کلیه فروشگاه های کشور، از ابتدای سال ۱۳۸۹، به تناسب فعالیت، مشمول برخورداری از مزایای مستمری خواهند بود که متعاقبا اعلام خواهد شد. گفتنی است به دارندگان کارت های بانک پاسارگاد و نیز سایر بانک ها که بیشترین تعداد خرید را در پایانه های فروش این بانک دارند، جوایز ویژه ای اهدا خواهد شد.

 

 


ویدیو مرتبط :
پایانه های فروش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اطلاعیه جدید بانک مرکزی درباره کارمزد خرید پایانه‌های فروش



اخبار,اخبار اقتصادی , کارمزد خرید پایانه‌های فروش

 

اخبار اقتصادی - اطلاعیه جدید بانک مرکزی درباره کارمزد خرید پایانه‌های فروش

بانک مرکزی اعلام کرد: با توجه به طرح موضوع اخذ کارمزد خرید پایانه‌های فروش در دولت و مصوبه هیئت وزیران، مقرر شده پیش از اجرایی شدن طرح، موضوع در شورای پول و اعتبار مطرح و پس از اخذ نظرات اعضای شورا و بر مبنای تصمیم اتخاذ شده، کارمزد خدمات خرید الکترونیکی از طریق پایانه‌های فروش به مرحله اجرا درآید.

به گزارش مهر، بانک مرکزی اعلام کرد: با توجه به لزوم بهبود، توسعه و روزآمد نمودن سطح خدمات شبکه پرداخت الکترونیکی کشور و تامین نیازهای مالی مربوط به سرمایه‌گذاری و هزینه‌کرد در این خصوص، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با توجه به نظرات بانک‌ها و ارایه دهندگان خدمات پرداخت، در چارچوب مصوبات شورای پول و اعتبار سیاست اخذ کارمزد خدمات بانکداری و پرداخت الکترونیکی را بر مبنای الگوهای معیار بین‌المللی و با نظرداشت شرایط کشور، در دستور کار قرار داد؛ به گونه‌ای که در نهایت بهای تمام شده ارایه خدمت، میان نظام بانکی و گیرندگان خدمات بانکی تسهیم شده و از تحمیل هزینه‌ها به عموم مردم پرهیز شود.

لیکن با توجه به طرح موضوع در هیئت دولت تدبیر و امید و مفاد تصویب نامه مورخ 93/7/6 هیئت وزیران، مقرر گردید پیش از اجرایی شدن طرح، موضوع در شورای پول و اعتبار مطرح و پس از اخذ نظرات اعضای شورا و بر مبنای تصمیم اتخاذ شده، کارمزد خدمات خرید الکترونیکی از طریق پایانه‌های فروش به مرحله اجرا درآید.
اخبار اقتصادی - مهر