اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کارلوس: زیدان مربی کاملی برای رئال است


مدافع سابق رئال مادرید معتقد است اسطوره فرانسوی می‌تواند مربی کاملی برای باشگاه باشد.

خبرگزاری فارس: مدافع سابق رئال مادرید معتقد است اسطوره فرانسوی می‌تواند مربی کاملی برای باشگاه باشد.

روبرتو کارلوس در پایان دیدار دوستانه بین پیشکسوتان رئال مادرید و یوونتوس اظهار داشت: زین‌الدین زیدان فرانسوی می‌تواند مربی کاملی برای رئال باشد.

وی ادامه داد: زیدان می‌تواند هر نقشی را در رئال بپذیرد. زیدان با سابقه، آرامش و هوشش می‌تواند هرکاری که دوست دارد، انجام دهد. سرمربی، دستیار مربی، مدیر، مدیر اجرایی یا هر پست دیگر؛ او می‌تواند با تضمین بالا هر یک از این کارها را انجام دهد. زیدان فرد فوق‌العاده‌ای برای باشگاه است.

کارلوس خاطرنشان کرد: آنچلوتی سرمربی بزرگی است اما مشکل در رئال مادرید بحث بر سر هماهنگی است.

کارلوس: زیدان مربی کاملی برای رئال است


ویدیو مرتبط :
انزو زیدان پسر زین الدین زیدان در رئال مادرید ب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونالدو، زیدان و کارلوس در رئال مادرید!


مدافع پیشین تیم فوتبال رئال مادرید به پیشنهاد دو دوست و همبازی قدیمی در آستانه قبول سمت دستیاری مورینیو در رئال مادرید قرار دارد.

 نقل از مارکا اسپانیا، روبرتو کارلوس بازیکن آنژی روسیه که به تازگی با حفظ سمت مربی این تیم نیز شده در تماس تلفنی برقرار شده توسط فلورنتینو پرس، مدیرعامل باشگاه رئال مادرید برای قبول پیشنهاد دستیاری مورینیو چند روز وقت خواست.

این پیشنهاد را رونالدو نازاریا و زین الدین زیدان دو بازیکن اسبق رئال مادرید به پرس پیشنهاد داده‌اند و دوست دارند مدافع با سابقه و متعصب سال‌های دور رئال مادرید را در کنار خود و مورینیو ببینند.

رونالدو برزیلی تا چند ماه دیگر رسما به باشگاه رئال مادرید ملحق و در سمت مدیریت آکادمی جوانان مشغول به کار می‌شود.

کارلوس که در همه این سال‌ها ارتباط خود را با رئال مادرید قطع نکرده یکی از چهار سهامدار بزرگ این باشگاه در بورس پایتخت اسپانیا است و می‌تواند از لحاظ مالی نیز یکی از برگ‌های برنده پرس باشد.

منبع: فارس