اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کارزار 'سطل برنج' به جای 'سطل آب یخ' در هند



اخبار,اخبار

 

 اخباراجتماعی -  کارزار 'سطل برنج' به جای 'سطل آب یخ' در هند

 هندی های برای مبارزه با فقر به جای کارزار آب یخ کارزار سطل برنج را آغاز کرده اند.

به گزارش  خبرآنلاین، یک خبرنگار هندی ابتکار جدیدی برای مبارزه با فقر در هند مطرح کرده که برداشتی از کارزاری است که به کارزار سطل یخ معروف شده و برای جلب توجه عمومی به یک بیماری اعصاب است.

منجو لاتی کالانیدیهی، این خبرنگار هندی از مردم آن کشور دعوت کرده در "کارزار سطل برنج" شرکت کنند و هر کدام یک سطل خبر ایده و خواسته خانم کالانیدیهی به سرعت در رسانه‌ها پیچیده ولی هنوز معلوم نیست که تا بحال چند نفر سطل برنج هدیه داده‌اند.

در روزهای گذشته شخصیت های معروف دنیا با ریختن یک سطل آب یخ روی سرشان کوشیده‌اند توجه افکار عمومی را به بیماری اختلال عصب‌های حرکتی "ای ال اس" و لزوم جمع آوری کمک مالی برای تحقیقات روی این بیماری جلب کنند.

کمپین "سطل یخ" تا بحال موفق بوده و میلیون‌ها نفر در سراسر جهان و ده ها شخصیت مشهور و محبوب در آن شرکت کرده‌اند.

بسیاری از مردم مناطق روستایی هندی‌ در شرایط دشوار اقتصادی و فقر زندگی می کنند، به طوری که خود را به جامعه هند متعلق نمی‌دانند.

 اخبار اجتماعی - خبر آنلاین


ویدیو مرتبط :
کارزار سطل آب یخ چیست؟!