اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کاردار دانمارک به وزارت خارجه احضار شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 در پی تعرض چهار تن از ایرانیان معاند به سفارت کشورمان؛
کاردار دانمارک به وزارت خارجه احضار شد

کاردار موقت دانمارک در تهران، به وزارت امور خارجه احضارشد.

به گزارش ایلنا، در پی تعرض چهار تن از ایرانیان معاند به سفارت کشورمان در کپنهاک در روز جاری، عصر امروز (چهارشنبه) رئیس اداره اول شمال و شرق اروپای وزارت امور خارجه، در غیاب سفیر؛ کاردار موقت دانمارک را به وزارت امور خارجه احضار و ضمن ابلاغ مراتب اعتراض جمهوری اسلامی ایران به این اقدام خلاف موازین پذیرفته شده بین المللی، خواستار برخورد مسئولانه و جدی دولت دانمارک با عوامل این تعرض و اعلام نتیجه آن شد.

کاردار موقت دانمارک نیز ضمن اظهار تاسف و عذرخواهی، قول داد در اسرع وقت مراتب را به کپنهاک منعکس و نتیجه را اعلام کند.

 

 


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احضار کاردار بحرین به وزارت امور خارجه



اخبار ,اخبار سیاست خارجی ,وزارت امور خارجه

 

اخبار سیاست خارجی - احضار کاردار بحرین به وزارت امور خارجه

سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار داشت: در پی اظهارات سخیف وزیر خارجه بحرین ، کاردار این کشور در تهران امروز به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران به وی ابلاغ شد .

به گزارش مهر، مرضیه افخم اضافه کرد این گونه اظهارات نشان از سردرگمی مسئولین بحرینی در مواجهه با مطالبات مشروع مردم مظلوم بحرین دارد و طی احضار کاردار از سوی رئیس اداره خلیج فارس به ایشان خاطرنشان شد دولت بحرین به جای اتکا به نیروهای خارجی و رو آوردن به رویکردهای امنیتی و طایفه گرایانه، خواسته های مردم کشورش را محقق سازد.
اخبار سیاست خارجی - مهر