اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کارخانه گاز در نیجریه منفجر شد


رسانه‌های بین‌المللی، امروز، پنجشنبه، از وقوع انفجاری مهیب در دومین شهر بزرگ نیجریه خبر داده‌اند.

خبرگزاری فارس: رسانه‌های بین‌المللی، امروز، پنجشنبه، از وقوع انفجاری مهیب در دومین شهر بزرگ نیجریه خبر داده‌اند.

رسانه‌های بین‌المللی گزارش داده‌اند بیم آن می‌رود بر اثر انفجار در تأسیسات گاز در نیجریه ده‌ها نفر کشته شده باشند.

گزارش‌های اولیه حاکی است این انفجار در شهر صنعتی «نینوی» دومین شهر بزرگ نیجریه واقع در ایالت «آنامبرا»، در جنوب شرق این کشور رخ داده است.

یک شاهد عینی به رسانه‌های محلی گفته این واقعه هنگامی اتفاق افتاده که یک کامیون در حال تخلیه بار خود در این تأسیسات بوده است.

برخی گزارش‌ها، تعداد تلفات این حادثه را تا 100 نفر عنوان کرده‌اند.


ویدیو مرتبط :
آسمان نارنجی بعد از منفجر شدن کارخانه تولیدات شیمیایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اقدام عجیب مامور گاز، خانه‌ را منفجر کرد



ششم اردیبهشت ماه حادثه‌ای در یکی از منازل مسکونی واقع در شهرک ناز فردیس کرج رخ داد که به گفته صاحب خانه پیمانکار شرکت گاز مقصر آن بوده است. بر اثر این انفجار، دو پیمانکار شرکت گاز و دو زن دچار مصدومیت و سوختگی شدید شدند.

 اخبار حوادث ,خبرهای   حوادث , حوادث  روز

به گزارش ایسنا ، نعمتی، صاحبخانه‌ای که انفجار در آن رخ داده، عامل این حادثه را دو پیمانکار شرکت گاز می‌داند و معتقد است که کوتاهی و بی‌احتیاطی آنان این حادثه را رقم زده است.

او گفت: روز دوم اردیبهشت ماه بود که به دلیل نشت گاز از کنتور گاز خانه‌مان با شرکت گاز تماس گرفته و از آنان خواستیم که آن را رفع کنند. چند نفر آمدند و پس از برعکس کردن کنتور اعلام کردند طی چند روز آینده برای نصب کنتور جدید مراجعه خواهند کرد تا این‌که در روز ششم اردیبهشت ماه دو جوان حدود 18 ساله به خانه ما آمده و خود را پیمانکار شرکت گاز معرفی کردند. هنگام تعویض کنتور، گاز فضای خانه را پر کرد که یکی از دو مرد جوان برای بررسی نشت گاز از فندک استفاده کرد و خانه منفجر شد.