اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کارت اعتباری خرید فرش دستباف هم می‌آید


رئیس مرکز ملی فرش ایران از برنامه توزیع کارت اعتباری خرید فرش دستباف از سوی دولت خبرداد و گفت: اعتبار این کارت ۱۰ میلیون تومان و سود بانکی بازپرداخت آن ۴ درصد است.

خبرگزاری مهر: رئیس مرکز ملی فرش ایران از برنامه توزیع کارت اعتباری خرید فرش دستباف از سوی دولت خبرداد و گفت: اعتبار این کارت ۱۰ میلیون تومان و سود بانکی بازپرداخت آن ۴ درصد است.

حمید کارگر گفت: با توجه به اینکه در فاز اول طرح خرید اعتباری کالاها، فرش ماشینی به صورت عمومی مطرح نشده و تنها برندهایی خاص با فروشگاههایی خاص انتخاب شده اند، بنابراین نمی توانستیم فرش دستباف را نیز با فروشگاههایی خاص که ایجاد انحصار می کند، برای مشارکت در این طرح، معرفی کنیم.

رئیس مرکز ملی فرش ایران افزود: البته این به معنای آن نیست که رایزنی خاصی در رابطه با گنجاندن فرش دستباف در قالب طرح خرید اعتباری دولت نکرده باشیم؛ بلکه رایزنی های مکرری نیز انجام شده و هنوز هم ادامه دارد، بر این اساس روز گذشته نیز مقرر شد که در فاز دوم طرح خرید اعتباری کالا، برخی تولیدکنندگان فرش دستباف در این طرح قرار گیرند.

وی تصریح کرد: البته مرکز ملی فرش ایران به دنبال این بود که تحریک تقاضا را برای فرش دستباف را به شکل یک کالای مستقل، صورت دهد و در این رابطه نیز، مذاکراتی با صندوق کارآفرینی امید صورت گرفته است که بتوان کارت اعتباری خرید فرش دستباف را برای مردم صادر کنیم.

به گفته کارگر، برای شب عید، همه تدابیر لازم اندیشیده خواهد شد تا صندوق کارآفرینی امید، کارت های مربوطه را تدارک بیند. این کارتها اعتبار ۱۰ میلیون تومانی برای خرید فرش دستباف به مردم می دهند و بازپرداخت آن هم با کارمزد ۴ درصد و به صورت ۳۶ ماهه خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
کارت اعتباری خرید کالا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خرید کارت اعتباری ثبت نام فراگیر پیام نور آغاز شد





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

در دو مقطع کارشناسی

خرید کارت اعتباری ثبت نام فراگیر پیام نور آغاز شد

سازمان سنجش خرید اینترنتی کارت اعتباری شرکت در آزمون مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته فراگیر پیام نور را آغاز کرد.

سازمان سنجش دقایقی پیش لینک خرید کارت اعتباری در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته فراگیر دانشگاه پیام نور را در سامانه www.sanjesh.org فعال کرد.

متقاضیان با پرداخت 65 هزارتومان می توانند نسبت به دریافت کارت اعتباری اقدام کنند.

ثبت نام از داوطلبان متقاضی شرکت درآزمون دوره های فراگیر کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته سال 91 دانشگاه پیام نور از ساعت 11 صبح چهارشنبه 12 مهرماه آغاز و تا پایان روز سه شنبه 18مهرماه پایان می پذیرد.

همچنین نام نویسی از داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد سال 91 دانشگاه پیام نور در روزهای 16 تا 22 مهرماه صورت می گیرد.

آزمون دوره های فراگیر پیام نور 24 آذرماه برگزار می شود./مهر