اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کارتون: نطق حاشیه ساز مطهری در مجلس


تصویری از کارتون روزنامه مردم امروز را درباره نطق حاشیه ساز علی مطهری در مجلس را می بینید.

 
 
 
 
صبح بخیر: تصویری از کارتون روزنامه مردم امروز را درباره نطق حاشیه ساز علی مطهری در مجلس را می بینید.

کارتون: نطق حاشیه ساز مطهری در مجلس


ویدیو مرتبط :
نطق نیمه تمام علی مطهری در مجلس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام استیضاح وزیر آموزش و پرورش در مجلس حاشیه ساز شد



 

اعلام وصول طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش از سوی هیئت رئیسه مجلس موجب تنش در راهروی مجلس بین یکی از طراحان اصلی و یک نماینده ادوار مجلس شد.

 

به گزارش مهر، پس از آنکه هیئت رئیسه مجلس در پایان جلسه امروز چهارشنبه طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش را اعلام وصول کرد قاسم محمدی نماینده اردبیل یکی از طراحان اصلی این طرح با حضور در راهروی مجلس از خبرنگاران پارلمانی خواست تا با جمع شدن گرد وی از توضیحاتش در خصوص این طرح بهره گیرند.

وی با صدای بلند از خبرنگاران خواست تا به نزد وی رفته تا اطلاعاتی را به خبرنگاران بدهد.

در این بین سید زاده یکی از نمایندگان ادوار که در جلوی درب پارلمان بود با شوخی خطاب به محمدی گفت خودتان را با این استیضاح مسخره کرده اید، خبرنگاران نمی آیند.

قاسم محمدی در واکنش به گفته این نماینده ادوار با او به شدت برخورد کرد و با گفتن جملاتی تند وی را مدافع حاجی بابایی عنوان کرد. محمدی که از طراحان اصلی طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش است به این جملات اکتفا نکرد و مصرا از سیدزاده می خواست که راهروی مجلس را ترک کند.

این نماینده ادوار هیچ واکنشی در مقابل محمدی و حرکاتش نشان نداد و با راهنمایی دیگر نمایندگان مجلس از فضای متشنج در راهرو دور شد.

محمدی درهمان حالت عصبانیت از خبرنگاران خواست تا وزارت آموزش و پرورش را یک وزارتخانه متخلف معرفی کنند. وی ادامه داد: سیستم آموزش و پرورش به معلمانش حمال می گوید، خاک بر سر این نمایندگان که آنقدر اقتدار ندارند که در راهروی مجلس به آنها توهین می شود.

پس از این گفتگوها نمایندگان مجلس تلاش کردند قاسم محمدی را از خبرنگاران دور کرده و وی را به آرامش دعوت کردند و به وی تاکید کردند در حالت آرامش با خبرنگاران گفتگو کند.

وی پس از دقایقی مجددا درجمع خبرنگاران حاضر شد واین بار با آرامش نقطه نظرات خود را درخصوص اعلام وصول طرح استیضاح بیان کرد.