اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کارتون: شاهکار جدید شهرداری!


در حاشیه اقدام عجیب شهرداری کرج مبنی بر انتقال متکدی به ورامین! روزنامه وقایع اتفاقیه: در حاشیه اقدام عجیب شهرداری کرج مبنی بر انتقال متکدی به ورامین!

کارتون: شاهکار جدید شهرداری!


ویدیو مرتبط :
حواشی بسکتبال شهرداری اراک ۷۱-۶۵ شهرداری تبریز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شاهکار جدید شهرداری تهران (+اسناد)



اخبار اجتماعی - شاهکار جدید شهرداری تهران؛
مجوز ساخت و ساز برای پدر مرحوم سه شهید! + اسناد

شهرداری یکی از مناطق تهران، در یک اقدام طنزآلود مجوز ساخت یک واحد مسکونی چندین طبقه را به نام پدر شهیدان ارسنجانی در حالی صادر کرده کرده است، که این پدر سرافراز بیش از دوسال است که به رحمت ایزدی رفته است

 

اخبار,اخبار اجتماعی,مجوز ساخت واحد مسکونی


در یکی از محله های قدیمی تهران یکی از پیمانکاران با سوء استفاده از نام یک پدر شهدی متوفی در حال ساخت یک مجتمع مسکونی است.

به گزارش اعتدال، در حالی که پدر شهیدان حسن، علی اصغر و علیرضا ارسنجانی حدود 2 سال که درگذشته است، اداره شهرسازی و کنترل شهرداری منطقه 15 اقدام به صدور مجوز ساخت یک مجتمع مسکونی 6 طبقه به نام «عباسعلی ارسنجانی و شرکاء»، نموده است.

 

اخبار,اخبار اجتماعی,مجوز ساخت واحد مسکونی


بنابراین گزارش مرحوم عباسعلی ارسنجانی که پدر سه شهید (حسن، علی اصغر و علیرضا) می باشد و ساکن تهران خ طیب بوده ، حدود 2 سال است که فوت نموده اند و منزل ایشان نیز توسط ورثه فروخته و ماحصل آن تقسیم شده است.

این گزارش می افزاید، پس از آن خریدار، خانه را تخریب و مشفول ساخت یک آپارتمان شده است و در کمال تعجب دیده شده (چه در برگه‌ی ثبت و چه در تابلوی نصب شده) عنوان سازنده «عباسعلی ارسنجانی و شریک» تعیین گردیده؛ یعنی سازنده یک شخص فوت شده است.

با توجه به اینکه شهرداری تهران و سایر سازمان‌های ذیربط تخفیف‌ها یا بخشودگی‌هایی را برای خانواده معزز شهدا و ایثارگران قائل شده‌اند، به نظر می‌رسد در پی این تخلف آشکار شهرداری تهران، رانت مالی خاصی نهفته شده است.

اما این مطلب خود شاهدی برای شایعاتی است که مبنی بر روابط ناسالم اقتصادی در مجوزهای ساخت و ساز صادر شده از سوی شهرداری تهران است . لازم است نهادهای نظارتی ضمن برخورد با متخلف و متخلفین عوامل سوء استفاده از نام و نشان شهدای این آب و خاک را به مردم معرفی کرده و نظارت خود را جهت جلوگیری از این تخلفات مادی و معنوی دقیق تر و جامع‌تر کنند.

البته هرچند این تخلف از سوی هر نهادی باشد قابل نکوهش است، اما انجام این سوء استفاده‌ها در مجموعه‌ شهرداری تهران که برخی فرماندهان سابق سپاه، تعداد زیادی از سمت‌های مدیریتی را در اختیار دارند، بسیار زننده تر است.

لازم به ذکر است مرحوم عباسعلی ارسنجانی در او اسفندماه 1390، در سن 87 سالگی دعوت حق را لبیک گفت به دیار باقی شتافت.  شهیدان اصغر ارسنجانی (فرمانده گردان میثم) و حسن ارسنجانی ، دو فرزند  حاج عباسعلی ارسنجانی هستند که به فیض شهادت نائل آمده اند  و علی رضا ارسنجانی نیز از دیگر فرزندان وی جانباز دوران دفاع مقدس است که در سال 1382 به ملکوت اعلی پیوست.

 

اخبار,اخبار اجتماعی,مجوز ساخت واحد مسکونی


اخبار اجتماعی - اعتدال