اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کارتون: شامپوی تریاک!


یک مقام مسئول هشدار داد: فریب شامپوی تریاک و ادکلن افیون که این روزها وارد بازار شده را نخورید چراکه خطرات جدی برای مصرف کننده هایش به همراه دارد.

خبرآنلاین: یک مقام مسئول هشدار داد: فریب شامپوی تریاک و ادکلن افیون که این روزها وارد بازار شده را نخورید چراکه خطرات جدی برای مصرف کننده هایش به همراه دارد.

کارتون: شامپوی تریاک!


ویدیو مرتبط :
کالای قاچاقی با نام شامپوی تریاک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هشدار درباره عوارض شامپوی تریاک



اخبار,اخبار اجتماعی ,شامپوی تریاک

مدیرکل نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو نسبت به عوارض شدید شامپوی تریاک هشدار داد.

دکتر هدایت حسینی در مصاحبه با خبرگزاری صدا وسیما گفت :اخیرا  با ازدیاد محصولات آرایشی - بهداشتی قاچاق از جمله شامپوی تریاک  در شهرهای مرزی همچون زاهدان  مواجه هستیم که لازمست مردم با توجه به عوارض این محصولات از مصرف آن خودداری کنند .

وی گفت : محصولاتی که قاچاق وغیر قانونی وارد کشور می شوند مشخصات و معیارهای کالاهای مجاز را ندارند.

دکتر حسینی با تاکید بر اینکه مردم باید به برچسب اصالت و مجوز بهداشت محصولات دقت کافی داشته باشند، گفت : محصولات قاچاق از نظر آزمون کیفی و آزمایشگاهی مورد سنجش قرار نمی گیرند لذا صحت سلامت آنها مورد تائید نیست .

وی توصیه کرد: مردم محصولات آرایشی و بهداشتی مورد نیاز خود را از داروخانه ها و فروشگاه های معتبر دارای مجوز و از اصناف مرتبط تهیه کنند.

اخبار اجتماعی - خبرگزاری صدا وسیما