اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کارتون: دسته گل جدید احمدی نژاد!


در حالی که علیرغم مشکلات جدی مسکن مهر، فشار حامیان دولت قبل به دولت مبنی بر سرعت بخشیدن به این طرح ادامه دارد، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: بیش از 100 هزار واحد مسکن مهر در کشور متقاضی ندارد!

خبرآنلاین: در حالی که علیرغم مشکلات جدی مسکن مهر، فشار حامیان دولت قبل به دولت مبنی بر سرعت بخشیدن به این طرح ادامه دارد، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: بیش از 100 هزار واحد مسکن مهر در کشور متقاضی ندارد!

کارتون: دسته گل جدید احمدی نژاد!


ویدیو مرتبط :
استقبال پرشور مردم در مشهد از دکتر احمدی نژاد / دسته گل محمدی ، به شهر ما خوش آم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

از دسته گل قالیباف تا سکوت احمدی‌ نژاد


مراسم ختم والد حجت‌الاسلام حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات عصر دیروز با حضور شخصیت‌های سیاسی و وزرای دولت‌های نهم، دهم و یازدهم در مسجدالنبی نارمک برگزار شد و این مراسم همراه با حاشیه‌های جالبی بود که از چشم خبرنگاران و عکاسان دور نماند.

خبرگزاری تسنیم: مراسم ختم والد حجت‌الاسلام حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات عصر دیروز با حضور شخصیت‌های سیاسی و وزرای دولت‌های نهم، دهم و یازدهم در مسجدالنبی نارمک برگزار شد و این مراسم همراه با حاشیه‌های جالبی بود که از چشم خبرنگاران و عکاسان دور نماند.

یکی از نکات قابل توجه این مراسم ختم  حضور شخصیت‌های و مسئولان دولت‌های دهم و یازدهم در کنار یکدیگر بود. شخصیت‌هایی همچون سردار دهقان وزیر دفاع، حجت‌الاسلام علوی وزیر اطلاعات، سردار رویانیان، نیکزاد وزیر دولت دهم، نامجو وزیر سابق نیرو، سردار رمضان‌شریف سخنگوی سپاه، سردار جزایری معاون ستادکل نیروهای مسلح، حسینی وزیر سابق ارشاد، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق، غلامحسین الهام، صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی، صادق محصولی وزیر کشور دولت نهم، قاضی سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور، حداد عادل نماینده مردم تهران در مجلس، کامران دانشجو وزیر سابق علوم، سرهنگ محمدی رئیس پلیس آگاهی تهران، امیر نامی رئیس سازمان نقشه‌برداری جغرافیایی نیروهای مسلح، سعید جلیلی عضو تشخیص مصلحت نظام، لطف‌الله فروزنده، بختیاری معاون دادستان کشور و زریبافان رئیس سابق بنیاد شهید برای عرض تسلیت به مصلحی در این مراسم حضور داشتند.

دسته گل یادبودی از سوی محمدباقر قالیباف شهردار تهران برای عرض تسلیت ارسال شده بود البته وی در این مراسم حضور نیافت.

دیگر حاشیه این مراسم حضور حجت‌الاسلام علوی وزیر اطلاعات بود؛ وی در حاشیه شانزدهمین اجلاس خبرگان رهبری به خبرنگاران قول داده بود که در مراسم دیگری پاسخگوی سؤالات آنها باشد بنابراین خبرنگاران با این یادآوری این موضوع به محض خروج علوی از مراسم ختم، به سراغ وی رفتند.

ولی وزیر اطلاعات با این استدلال که "من به همه شما ارادت دارم؛ ولی اگر بخواهم راستش را بگویم پس از هر مرتبه مصاحبه در جمع خبرنگاران دیده ام که مطالبی غیر از آنچه گفته بودم، از سوی رسانه‌ها منعکس شده است ولی این به معنای آن نیست که خدای ناکرده آنها قصد داشته‌اند که مغایر با مطلب بنده را منتشر کنند. از این رو تصمیم گرفتم مصاحبه این‌چنینی نداشته باشم" از پاسخگویی به خبرنگاران امتناع کرد.

حضور صالحی وزیرخارجه سابق دولت دهم و رئیس سازمان انرژی اتمی کنونی و ارادت وی به محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان در مراسم ختم والد حجت‌الاسلام مصلحی دیگر سوژه عکاسان و خبرنگاران بود.

محمود احمدی نژاد نیز که در اواسط مجلس ختم به جمع حاضران پیوست، در زمان خروج از مراسم از سوی خبرنگاران و مردم احاطه شد و خبرنگاران سوالات زیادی همچون نظر وی در مورد "ماجرای ساختمان‌های بازنگردانده از سوی وی"، برنامه‌های احمدی نژاد برای حضور در انتخابات" و "اتهام به معاون اول وی" از او پرسیدند و احمدی نژاد نیز تنها به ذکر این نکته بسنده کرد که "وقتش برسد حرف می‌زنم، آنچه من می‌توانم به ما بگویم و خیلی قطعی است این است که الان می‌خواهم جایی بروم و انشاءالله همه سالم و موفق باشید".

در پایان مراسم نیز سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم ختم پدر مصلحی حضور پیدا کرد ولی به هیچ سؤالی پاسخ نداد.