اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کاخ 16 میلیون دلاری آنتونیو باندراس +عکس


آنتونیو باندراس و ملانی گریفیث سال گذشته پس از 18 سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند. این زوج اموال مشترک بسیاری دارند که پس از طلاق یکی یکی به قروش گذاشته می‌شوند.

خبرآنلاین: آنتونیو باندراس و ملانی گریفیث سال گذشته پس از 18 سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند. این زوج اموال مشترک بسیاری دارند که پس از طلاق یکی یکی به قروش گذاشته می‌شوند.

آنتونیو باندراس و همسرش ملانی گریفیث، چندی پیش ملک 1.5 جریبی خود را در لس‌آنجلس به فروش گذاشتند.

تصاویری از کاخ 16 میلیون دلاری آنتونیو باندراس

این خانه مجلل یک هال 2 طبقه، یک کتابخانه، 13 اتاق خواب و 11 حمام دارد.

تصاویری از کاخ 16 میلیون دلاری آنتونیو باندراس
فضای بیرونی این خانه با باغ‌های گل و استخری زیبا احاطه شده‌اند.

تصاویری از کاخ 16 میلیون دلاری آنتونیو باندراس

ملانی گریفیث و آنتونیو باندراس این خانه را در سال 1999 به قیمت 4.2 میلیون دلار خریداری کرده بودند. این خانه با قیمت 15.94 میلیون دلار فروخته شد.


ویدیو مرتبط :
10 فیلم برتر " آنتونیو باندراس "

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کاخ 1 میلیارد دلاری پوتین (+ عکس)



 

کاخ 1 میلیارد دلاری پوتین (+ عکس)

 

شبکه ایران: رسانه‌های روسیه در حالی ده‌ها عکس از کاخ یک میلیارد دلاری نخست‌وزیر این کشور منتشر کردند که معاون مطبوعاتی پوتین چندی پیش خبر ساخت این کاخ را تکذیب کرده بود.

 

 

 

کاخ 1 میلیارد دلاری پوتین (+ عکس)

 

 

چندی پیش برخی سایت‌های روسیه و همچنین روزنامه واشنگتن‌تایمز با انتشار گزارشی، از ساخت کاخی توسط ولادیمیر پوتین نخست‌وزیر روسیه خبر داده بودند که با استفاده از منابع دولت و با هزینه‌ای بیش از یک میلیارد دلار در ساحل دریای سیاه احداث شده است.

 

اگرچه معاون مطبوعاتی ولادیمیر پوتین هرگونه ارتباط نخست‌وزیر با قصر احداث شده در ساحل دریای سیاه را رد کرد. اما روز گذشته برخی از پایگاه‌های اینترنتی روسیه از جمله سایت "روس‌پایل" اقدام به انتشار ده‌ها عکس از این کاخ کردند.

 

 

کاخ 1 میلیارد دلاری پوتین (+ عکس)

 

 

نکته جالب آن است که این سایت‌ها بلافاصله پس از انتشار عکس‌ها، تحت حمله‌های موسوم به "نفی سرویس" قرار گرفتند.

 

بر اساس این گزارش، تاجر روسی که در ساخت این کاخ مشارکت داشته، ارتباطات نزدیکی با پوتین دراد و همچنین به فساد مالی و دریافت رشوه نیز متهم است.../شبکه ایران