اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کاخ سعدآباد سه روز تعطیل شد


مجموعه‌ فرهنگی - تاریخی سعدآباد به‌دلیل استقرار مهمانان عالی‌رتبه‌ نهاد ریاست جمهوری در حافظیه‌ سعدآباد، از سوم تا پنجم شهریورماه تعطیل است.

خبرگزاری مهر:  مجموعه‌ فرهنگی - تاریخی سعدآباد به‌دلیل استقرار مهمانان عالی‌رتبه‌ نهاد ریاست جمهوری در حافظیه‌ سعدآباد، از سوم تا پنجم شهریورماه تعطیل است.

نخستین مهمان خارجی دولت، «سلطان قابوس» - پادشاه عمان - است که فردا (یکشنبه، سوم شهریورماه) در رأس هیاتی بلندپایه به تهران سفر می‌کند.

 او در جریان این سفر، قرار است با تعدادی از مقامات عالی‌رتبه‌ کشور از جمله رییس‌جمهور درباره‌ روابط دوجانبه،‌ مسائل منطقه‌ ای و بین‌المللی دیدار و گفت‌وگو کند.


ویدیو مرتبط :
مجموعه کاخ سعدآباد تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اصفهان به دلیل آلودگی هوا روز سه شنبه تعطیل شد



 

اصفهان به دلیل آلودگی هوا روز سه شنبه تعطیل شد

 

اصفهان - ادارات دولتی و مراكز آموزشی استان اصفهان به جز دستگاههای خدمات رسان، بانك ها، شهرداریها و مراكز درمانی و امدادی این استان فردا (سه شنبه) به دلیل آلودگی هوا تعطیل شد.

شورای هماهنگی مدیریت بحران استان اصفهان شامگاه دوشنبه با ارسال نمابری به ایرنا اعلام كرد: ادارات دولتی و مراكز آموزشی شهرستانهای اصفهان، فلاورجان، مباركه، لنجان، شاهین شهر، برخوار، نجف آباد، خمینی شهر به دلیل آلودگی هوا روز سه شنبه تعطیل است.

براساس این گزارش، باتوجه به وقوع شرایط خاص آب و هوایی و پایداری هوا، پتانسیل آلودگی جوی شهر اصفهان و شهرهای مجاور با افزایش غلظت در حالت هشدار قرار گرفته است.

بدین منظور جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران و كمیته كاهش آلودگی هوا در استان با حضور استاندار اصفهان تشكیل و مقرر شد به منظور كاهش آلودگی هوا و جلوگیری از تاثیرات سوء آلودگی بر سلامت شهروندان فردا كلیه ادارات دولتی و مراكز آموزشی در شهرستانهای یاد شده تعطیل شود.

شورای هماهنگی مدیریت بحران استان اصفهان از شهروندان خواست برای كاهش آلودگی هوای استان، از وسایل نقلیه عمومی به جای وسایل نقلیه شخصی استفاده و همچنین الگوی مصرف سوخت و دقت لازم را در استفاده از وسایل حرارتی برای جلوگیری از افزایش بی رویه درجه حرارت در واحدهای مسكونی اداری و تجاری رعایت كنند.

این شورا همچنین خواستار كاهش فعالیت بدنی بویژه بیماران قلبی و ریوی شد و از سالخوردگان و خردسالان خواست از خروج غیر ضروری از منازل خودداری كنند.

شورای هماهنگی مدیریت بحران اصفهان خواستار كاهش فعالیت واحدهای صنعتی و خدماتی آلوده كننده شد و از مردم این استان خواست با مشاركت عمومی از تشدید آلودگیهای جوی بپرهیزند...../تحلیل:ایرنا