اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کابینه آینده خالی از افراد فرصت‌طلب و سودجو


عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار، با بیان اینکه اعتدال میانه روی بر اساس حق و عدل است، گفت: کابینه آینده باید از افراد فرصت طلب، سودجو و رانت خوار به دور باشد.

خبرگزاری مهر: عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار، با بیان اینکه اعتدال میانه روی بر اساس حق و عدل است، گفت: کابینه آینده باید از افراد فرصت طلب، سودجو و رانت خوار به دور باشد.

سهیلا جلودارزاده با اشاره به نتیجه انتخابات گفت: تاکید مقام معظم رهبری بر این موضوع که رای مردم امانت است و باید این امانت درست نگهداری شود، در نتیجه انتخابات موثر بود.

وی در تعریف عدالت طلبی که یکی از شعارهای دولت آینده است، ادامه داد: یعنی اعتدال این نیست که بین بد و بدتر، بد را انتخاب کنیم، بلکه مفهوم اعتدال جلوگیری از تندروی‌ها و کندروی‌ها در جامعه است و اینکه میانه روی بر اساس حق و عدل شیوه شود.

عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار همچنین با اشاره به ویژگی دولت آینده گفت: آرزو می کنم کابینه آینده از افرادی مومن، توانا و راستگو استفاده کند و حق مردم را به آنان داده و آرامش را در جامعه حاکم کند.

جلودارزاده با بیان اینکه در دولت اعتدال باید حقوق مردم در روابط اقتصادی و اجتماعی رعایت شود،تصریح کرد: کابینه آینده باید از افراد فرصت طلب، سودجو و رانت خوار به دور باشد.


ویدیو مرتبط :
روبات های رایگان و کلاهبردای افراد سودجو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مطهری: به بهانه فتنه 88 نیروهای خوب و حر را حذف می‌کنند /نباید میدان برای افراد فرصت طلب باز شود



اخبار,اخبارسیاسی,علی مطهری


 اخبار سیاسی  - مطهری: به بهانه فتنه 88 نیروهای خوب و حر را حذف می‌کنند /نباید میدان برای افراد فرصت طلب باز شود

عضو كمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: نگرانی از اینكه فضای دانشگاه‌ها به فضای دوران اصلاحات بازگردد، بی‌جاست چراكه نه‌تنها نقدها و حتی شعار دادن‌ها خطر تلقی نمی‌شود كه بخواهد نظام را تهدید كند بلكه نشانه آزادی بیان و مایه مباهات و نقطه مثبت جمهوری اسلامی است.

 گزیده اظهارات علی مطهری به شرح زیر است:
 در مجلس نسبت به حوادث سال ٨٨ حساسیت بیش از حد و ترس بی‌جایی از دانشگاه‌ها دارند كه مبادا اغتشاشاتی شود در حالی كه این نگرانی وجهی ندارد و برعكس، ‌همین حرف‌هایی كه در طول چند ماه اخیر در مجلس در جریان استیضاح و رای اعتمـــــاد وزرای علـــوم زده شـد ، می‌تواند مولد برخی حركت‌ها در دانشگاه‌ها باشد.

  آقای فرجی دانا را كه یك فرمانده دوره جنگ بوده و سردار علی فضلی می‌گوید افتخار من این بوده كه در دوره‌یی از جنگ فرمانده من آقای فرجی دانا بوده، به صورت یك فرد سكولار و فتنه‌گر جلوه دادند.

 همین طور آقای نیلی را به این دلیل كه پس از هجوم برخی اراذل به دانشكده فنی دانشگاه تهران جزو امضاكنندگان نامه تظلم به مقام رهبری بوده، مجرم و فتنه‌گر نامیدند، در حالی كه این یك نقطه مثبت برای ایشان بوده است.

 آقای نیلی زمانی معاون فرماندهی نیروی هوایی سپاه بوده است. متاسفانه به بهانه فتنه سال ٨٨ نیروهای خوب و حر را حذف می‌كنیم و میدان برای افراد فرصت‌طلب باز می‌شود.

 ‌دولت هم برنامه‌ریزی جدی و دقیقی در دفاع از وزیر مورد استیضاح خود و نیز حمایت از فرد پیشنهادی برای وزارت علوم نداشت. در واقع گرایش سیاسی مجلس و سهل‌انگاری دولت در خصوص دفاع از وزارت علوم باعث بلاتكلیفی این وزارتخانه شده و این امر به دولت و مجلس و به كل كشور آسیب زده است.

 ‌نگرانی از اینكه فضای دانشگاه‌ها به فضای دوران اصلاحات بازگردد، نگرانی بی‌جایی است. بیان نظرات و نقدها و حتی شعار دادن‌ها خطر تلقی نمی‌شود تا بخواهد نظام را تهدید كند بلكه نشانه آزادی بیان و مایه مباهات و نقطه مثبت جمهوری اسلامی است و نباید بی‌جهت نگران بود.

 اولا دانشگاه‌ها آرام هستند و در دولت جدید از یك نشاط نسبی سیاسی و علمی برخوردار شده و ثانیا هر انتقاد و اعتراضی را نباید به معنی تلاش برای براندازی و مخالفت با نظام بدانیم.

 اخبارسیاسی  - خانه ملت