اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کائیدی با رکوردشکنی، قهرمان جهان شد


محسن کائیدی دومین مدال طلای ایران در رقابت‌های دوومیدانی معلولان جهان را تصاحب کرد و رکورد بازی‌های پارالمپیک و جهان را به میزان قابل توجهی ارتقا داد.

ایسنا: محسن کائیدی دومین مدال طلای ایران در رقابت‌های دوومیدانی معلولان جهان را تصاحب کرد و رکورد بازی‌های پارالمپیک و جهان را به میزان قابل توجهی ارتقا داد.

در ادامه رقابت‌های دوومیدانی معلولان قهرمانی جهان در لیون فرانسه، محسن کائیدی دومین نماینده ایران در ماده نیزه در کلاس F34 با پرتاب 43 متر و 41 سانتیمتری بر روی سکوی نخست این دوره از رقابت‌ها ایستاد و طلایی شد.

وی ضمن کسب مدال طلا، رکورد بازی‌های پارالمپیک و قهرمانی جهان که قبلا با 38 متر و 32 سانتیمتر در اختیار خودش بود را به میزان قابل توجهی ارتقا داد.

در این ماده نمایندگان چین و کلمبیا به ترتیب دوم و سوم شدند.

پیش از این نیز محمد خالوندی در کلاس F58 با رکورد 50 متر و 23 سانتیمتر نخستین مدال طلای ایران در این رقابت‌ها را بر گردن آویخته بود.

امروز (یکشنبه) در ادامه دومین روز از مسابقات دوومیدانی معلولان قهرمانی جهان علی محمدیاری و رسول میرشکاری به رقابت خواهند پرداخت.

در این دوره از مسابقات 1100 ورزشکار از 99 کشور در 207 ماده با هم رقابت دارند.

کائیدی با رکوردشکنی، قهرمان جهان شد


ویدیو مرتبط :
رکوردشکنی دوباره قوی ترین gtr جهان قابل توجه لامبویی ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکسی جالب از قهرمان تقلب جهان