اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ژوزه: گفته بودم قهرمان نمی‌شویم


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من به فكر آینده تیمم هستم و تا اخراجم نكنند از پرسپولیس نمی‌روم. از همان اول هم گفتم كه ما قهرمان نمی‌شویم.

ایسنا: مانوئل ژوزه سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری بعد از بازی مقابل سپاهان اظهار كرد: سپاهان چون در خانه خود بازی می‌كرد، راحت‌تر بود. هرچه باشد قهرمان فصل پیش است و بسیار تیم با كیفیتی است. تیم ما به علت باخت‌های گذشته كمی عصبی بود اما رفته رفته آرام‌تر شدیم و خیلی روان‌تر بازی كردیم.

وی افزود: در نیمه اول ما از سمت راست حمله كردیم و در كل در این نیمه بازی متعادلی را شاهد بودیم و سپاهان بیشتر دفاعی بازی می‌كرد و باید بگویم كه در نیمه اول نتیجه عادلانه بود.

ژوزه با بیان اینكه اصلا دنبال بهانه نمی‌گردم، گفت: من مسوولیت این باخت را می‌پذیرم اما در نیمه دوم اتفاق عجیبی كه افتاد این بود كه دروازه‌بان ما و محمد نوری و مهدوی‌كیا خیلی سردرگم بازی می‌كردند و در كل خط هافبك ما بستكبال بازی می‌كرد. ما آماده بودیم كه بازی را ببریم اما اینگونه نشد.

وی در پاسخ به این سوال كه آیا به خداحافظی از پرسپولیس فكر می‌كند، اظهار كرد: من را تا اخراج نكنند از پرسپولیس نمی‌روم. از همان اول هم گفتم كه ما قهرمان نمی‌شویم و این را بگویم كه تیم را من درست نكردم و به خاطر مدیرعامل باشگاه به پرسپولیس آمدم. مدیرعامل باشگاه باید بیشتر به ما كمك كند و باید بازی‌ها را جدی‌تر بگیریم. ما باید برای بردن بازی كنیم و هدفمان این است كه در نیم‌فصل تیم را آماده كنیم، هرچند اگر مرا اخراج كنند هیچ حرفی ندارم و در 36 سالی كه مربیگری كرده‌ام فقط سه بار اخراج شده‌ام. از باشگاهی به پرسپولیس آمده‌ام كه 60 میلیون هوادار دارد، من راه خودم را ادامه خواهم داد.

وی افزود: بركناری من با مدیرعامل است و باید بگویم كه ریسك كردم به پرسپولیس آمدم و اصلا كنار نخواهم رفت.

ژوزه در پاسخ به این سوال كه چرا علی كریمی جزو لیست 18 نفره پرسپولیس نبود، تصریح كرد: علی كریمی در بازی‌های گذشته اصلا خوب نبوده است و فقط یك بازی را متعادل بازی كرده است. چراكه او دیگر پیر شده و 34 سالش است. به همین خاطر من اصلا او را به اصفهان نیاوردم.

سرمربی پرسپولیس گفت: هفته اول لیگ را خوب شروع كردیم و در مقابل استقلال هم خوب بازی كردیم، اما امروز عصبی بودیم و بازیكنان مشكلات فكری زیادی داشتند.


ویدیو مرتبط :
ژوزه مورینیو؛ تصویری از یک قهرمان (بخش 5- با زیرنویس)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ژوزه: می خواهیم قهرمان شویم


مانوئل ژوزه به بازیکنانش به خاطر پیروزی مقابل ذوب آهن تبریک گفت و از روحیه آنها تمجید کرد. سرمربی پرسپولیس اعتقاد دارد بردن یک تیم 9 نفره زیاد هم کار راحتی نیست

تماشا: مانوئل ژوزه به بازیکنانش به خاطر پیروزی مقابل ذوب آهن تبریک گفت و از روحیه آنها تمجید کرد. سرمربی پرسپولیس اعتقاد دارد بردن یک تیم 9 نفره زیاد هم کار راحتی نیست: «به بازیکنانم تبریک می گویم، برد سختی به دست آوردند. برای تماشاگران و آنهایی که از خانه بازی را تماشا می کردند نشانه خوبی از عشق و علاقه بود. تا می آییم اعتماد به نفس بگیریم لیگ تعطیل می شود و تیم ما اعتماد به نفس خود را از دست می دهد. نیمه اول برایمان خیلی سخت بود و آنها کاملا بازی را در دست داشتند. شانس آوردیم که در پایان نیمه اول یک گل زدیم و اعتماد به نفس ما برگشت. در نیمه دوم می خواستیم بازی را ببریم. می توانستیم پنالتی را هم گل کنیم. مقابل یک تیم 9 نفره بازی کردن کار راحتی نیست چون مجبوری در آن شرایط بازی را ببری. نیمساعت آخر با 4 مهاجم بازی کردیم. می خواستیم ریسک کنیم و فکر می کنم عادلانه پیروز شدیم. از زمانی که لیگ شروع شده دومین باری است که پشت سر هم می بریم و این روحیه خوبی به ما داده است. باید به فکر بازی بعد باشیم.»

ژوزه درباره برنامه پرسپولیس برای جبران امتیازهای از دست رفته گفت: «جمعه یک بازی دوستانه داریم و بعد هم با ملوان بازی داریم. نیم فصل چند بازیکن جدید می گیریم و کیفیت تیم را بالا می بریم. می خواهیم نیم فصل دوم را بهتر شروع کنیم و همه چیز را می گذاریم تا قهرمان شویم. سه چهار بازیکن بیشتر نمی خواهیم تا تیممان بهتر شود. اگر بازیکنان خوبی پیدا کنیم می توانیم بهتر از نیم فصل اول بازی کنیم.»

سرمربی پرسپولیس هنوزنیلسون را به گردان ترجیح می دهد: «گردان تقصیری روی گل ها نداشت. گل اول ذوب آهن زیبا بود و روی گل دوم هم در آن شرایط هر دروازه بانی می تواند اشتباه کند. نیلسون خوب بازی می کرد اما امروز به خاطر مصدومیت روی نیمکت نشست. باید دید مصدومیتش چقدر طول می کشد. اگر زود خوب شود به ترکیب اصلی برمی گردد. هر بازیکنی که مصدوم شود به جایگزین او فرصت می دهیم، اگر خوب بود در ترکیب اصلی قرار می گیرد.»