اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ژنرالی که در کنفرانس از هوش رفت +عکس


جیمز مارتین، ژنرال نیروی هوایی ارتش آمریکا، در یک کنفرانس خبری در حال ادای توضیح درباره آینده پروژه ۱۲۰ میلیارد دلاری جنگنده‌های اف-۳۵ بود که تعادل خود را از دست داد.

خبرگزاری تسنیم: جیمز مارتین، ژنرال نیروی هوایی ارتش آمریکا، در یک کنفرانس خبری در حال ادای توضیح درباره آینده پروژه ۱۲۰ میلیارد دلاری جنگنده‌های اف-۳۵ بود که تعادل خود را از دست داد.

دستیاران ژنرال مارتین پس از این بیحالی موقتی وی را به بیرون از سالن هدایت کرده و سپس به بیمارستان منتقل کردند.

یکی از دستیاران ژنرال مارتین در این حین به شوخی به خبرنگاران حاضر گفت:‌ "این چیزی است که اف-35 سر شما می‌آورد."

علت این اتفاق ضعف ناشی از آنفولانزا و سرما خوردگی اعلام شد.

ژنرالی که در کنفرانس از هوش رفت +عکس

ژنرالی که در کنفرانس از هوش رفت +عکس

ژنرالی که در کنفرانس از هوش رفت +عکس

ژنرالی که در کنفرانس از هوش رفت +عکس


ویدیو مرتبط :
کنفرانس کمسیون امنیت ملی در خصوص هوش مصنوعی - هنری کیسینجر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مادری که با بروز احساسات بی هوش میشود +عکس



مادری که با بروز احساسات بی هوش میشود +عکس

تصور کنید که شما نتوانید در زمانی احساسی شدن واکنشی را داشته باشید و هر زمان که بخندید یا گریه کنید و یا از فرط هیجان جیغ بکشید بیهوش شوید.این بیماری بسیاری نادر " cataplexy " نام دارد.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، بروز احساسات به اشکالی مثل خنده و یا گریه یکی از واکنش های عادی انسان ها در مواجه با شرایط احساسی است. حال تصور کنید که شما نتوانید در زمانی احساسی شدن این واکنش ها را داشته باشید و هر زمان که بخندید یا گریه کنید و یا از فرط هیجان جیغ بکشید بیهوش شوید.

 

 

بیماری نادرcataplexy بیماری cataplexy

 

 

این بیماری بسیاری نادر " cataplexy " نام دارد."کلی تیمسون" ، 25 ساله از اهالی کشور انگلستان از این بیماری نادر رنج می برد و هم اکنون نگران است که این بیماری را به فرزندان خود انتقال داده باشد. او که صاحب دو فرزند دو و پنج ساله است در طول روز تا بیش از 10 بار با این حملات رو به رو می شود و برای مدتی بر روی زمین افتاده و زمین گیر می شود. به همین دلیل همیشه تعدادی از اعضای خانواده در کنار او هستند تا مراقب او باشند.

مشکل دیگری که این بیماری برای او به وجود می آورد این است که او به صورت ناخودآگاه به خواب می رود. مهم نیست که او در چه شرایطی و در کجا قرار دارد، او ناگهان به خواب می رود و نمی تواند خود را کنترل کند. او خود در مورد شرایطش می گوید: در زمان هر حمله من می توانم ببینم و یا بشنوم ولی توانایی هیچ حرکتی ندارم. در این زمان ممکن است فرزندان من به خود آسیب برنند و من نمی توانم هیچ واکنشی نشان دهم و به همین دلیل است که نمی خواهم هیچ گاه تنها باشم./باشگاه خبرنگاران جوان