اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

چیزهایی باورنکردنی که از شکم مرد هندی خارج شد! +عکس



فارمر کاملیشوار سینگ، مردی هندی است که به موسسه پزشکی شریستی، برای معالجه سوء هاضمه و درد مراجعه نمود...

فارمر کاملیشوار سینگ، مردی هندی است که به موسسه پزشکی شریستی، برای معالجه سوء هاضمه و درد مراجعه نمود. پس از عکس برداری و سونوگرافی، پزشکان متوجه توده هایی عجیب در داخل شکم وی شدند و آنها را مورد بررسی قرار دادند.

 

اخبار , اخبار گوناگون , عمل جراحی

 

پس از عمل جراحی آنها از درون شکم آقای سینگ 431 عدد سکه، 196 گلوله آهنی، 17 عدد پیچ و مهره و 3 کلید خارج شده است. با اینکه پزشکان توانستند با موفقیت این اقلام را از شکم وی بیرون آورند، اما نتوانستد جان وی را نجات دهند و وی جان خود را از دست داد.
پزشکان گمان می کنند وی مبتلا به اسکیزوفرنی و مشکلات روانی بوده است.

 

اخبار , اخبار گوناگون , عمل جراحی

 

همسر وی گفته است که: شوهر من در چهار هفته اخیر به علت درد شدید شکم، دچار بی خوابی نیز شده بود. اما وی هنوز در مورد خوردن اجسام آهنی، توسط همسرش، چیزی بیان نکرده است.

اخبار گوناگون - زر


ویدیو مرتبط :
خارج کردن انگل 20 سانتیمتری از چشم مرد هندی!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ازدواج مرد هندی با دختر نوجوانش !+عکس



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

ازدواج مرد هندی با دختر نوجوانش !+عکس

پلیس کلکته هند اعلام کرد که یک روستایی در شرق هند با دختر نوجوان خود ازدواج کرده است.

وی گفته که در راستای اجرای الهامات این کار را انجام داده است.

افازالدین علی 36 ساله بعد از این‌که روستاییان منطقه بنگال غربی از او شکایت کردند در دادگاه حاضر شد. وی به ازدواج با دختر خود اعتراف کرده است، ‌دختر این مرد اکنون باردار است.

پلیس اعلام کرده که سعی دارد تا اتهامات جدیدی را علیه وی به اثبات برساند.

یکی از مقامات ارشد پلیس گفت: ‌این یک پرونده بسیار عجیب است چرا که هیچ یک از اعضای خانواده وی به این موضوع اعتراضی نکرده‌اند و ما در تلاشیم تا با آزمایشات دقیق‌تر سن دقیق دختر را به دست آورده و پرونده محکمی را علیه وی مطرح کنیم.

متهم در دادگاه گفت‌: ‌من جرمی مرتکب نشده‌ام‌!

هفته گذشته نیز یک مرد هندی با یک سگ ازدواج کرده بود که علت آن را بخشیده شدن گناهش به خاطر کشتن 2 سگ دیگر با ضربات سنگ اعلام کرده بود./پرشین وی