اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

چگونه با تلگرام پولدار شویم؟


با افزایش نفوذ شبکه‌های مجازی و پیام‌رسان‌های فوری، عده‌ای به فکر افتاده‌اند که به کسب درآمد از این فضای مجازی بپردازند یا حتی کلاس‌های آموزشی برگزار کنند و درست مثل کلاس‌های حضوری شهریه دریافت کنند!

مجله مهر: با افزایش نفوذ شبکه‌های مجازی و پیام‌رسان‌های فوری، عده‌ای به فکر افتاده‌اند که به کسب درآمد از این فضای مجازی بپردازند یا حتی کلاس‌های آموزشی برگزار کنند و درست مثل کلاس‌های حضوری شهریه دریافت کنند!

با گسترش استفاده از فضاهای مجازی و افزایش مخاطبان آن، کسب‌وکارهای اینترنتی یکی از بخش‌های جدانشدنی زندگی امروزه ما شده‌اند و با ورود شبکه‌های پیام‌رسان فوری به کشور، شکل جدیدی از این کسب‌وکارهای مجازی، ظهور و بروز پیدا کرده است. اغلب این شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغات بوده یا کانال ارتباطی بین بازاریاب و مشتری هستند. در این بین عده ای هم هستند که به طور مستقیم از این فضا کسب درآمد می‌کنند.

چهار میلیون تومان برای طراحی یک ربات

به دنبال رونق گرفتن تلگرام بین کاربران ایرانی، تلگرام حدود شش ماهی می‌شود جای دیگر شبکه‌های پیام رسان فوری را گرفته و از نظر محبوبیت بین کاربران ایرانی در صدر قرار گرفته است. شاید دم‌دستی‌ترین روش برای پول درآوردن از تلگرام، ساخت و طراحی ربات‌ها باشد. بیشتر مشتریان و سفارش‌دهندگان این ربات‌ها کسانی که هستند که خود سایت یا تولید محتوا دارند و به دنبال رباتی برای انتقال و تبلیغ محتوای تولیدی خود هستند. «آقای صبوری» برنامه‌نویسی است که برای سایت‌ها ربات می‌سازد. او می‌گوید که از چهار ماه پیش ساختن ربات از طریق تلگرام آسان می‌شود و از همین جا ساختن ربات‌ها و استفاده از آن‌ها رواج پیدا می‌کند، البته معتقد است کیفیت این ربات‌ها با هم متفاوت است: «طیف، کارکرد و کیفیت این ربات‌ها متنوع است و به تبع آن قیمت‌ها هم تغییر می‌کند. مثلا ممکن است نیاز یک سایت خبری فقط این باشد که چند کانال خبری را برای کاربران خود نمایش بدهد یا مثلا امکان جست‌وجو هم به او بدهد یا حتی خود کاربر بتواند تنظیم کند چند پیام را در روز دریافت کند. هر چقدر این امکانات بیشتر شود، قیمت هم بالاتر می رود.»

او درباره نرخ این ربات‌ها هم می‌گوید: «درآمد ناشی از طراحی ربات از ۵۰۰ هزار تومان تا چهار میلیون تومان می‌تواند متغیر باشد و این به نوع کار آن بستگی دارد.» با این وضع، به نظر می‌رسد درآمد به‌دست آمده از این راه بد نباشد؛ ولی آقای صبوری می‌گوید: «تجارت‌های این شکلی خیلی زود اشباع می‌شوند؛ چون تقاضا برای آن کم و عرضه هم چون به برنامه‌نویسان زیادی احتیاج دارد، کم است. برای همین قیمت آن خیلی بالا نمی رود. در ضمن تمام درآمدهای آن موقتی و تجارتی آنی است.»

گروه بزنید، تبلیغات کنید، پول دربیاورید

علاوه بر طراحی ربات‌ها، از طریق دیگری هم می‌توان از این ربات‌ها کسب درآمد کرد. ربات‌های تبلیغاتی، روش جدیدی از تبلیغات مجازی هستند. طراحی این ربات‌ها از یک طرف و استفاده از آن‌ها برای تبلیغات از طرف دیگر، درآمدزا هستند. قضیه از این قرار است که بازاریاب‌ها این ربات‌ها را طراحی می‌کنند و از مشتری‌های خود سفارش می‌گیرند و به وسیله ربات‌ها تبلیغات را در گروه‌های تلگرام آغاز می‌کنند. این شرکت‌های تبلیغاتی افرادی را هم برای تبلیغات خود به کار می‌گیرند و به ازای ایجاد هر گروه و میزان تبلیغات مبلغی را برای او در نظر می‌گیرند.

کلاس خط و نقاشی تلگرامی!

عده‌ای از آموزشگاه‌ها هم به این فکر افتاده‌اند که کلاس‌های حضوری خود را به کلاس‌های مجازی تبدیل کنند و از این راه پول دربیاورند. دوره اول کلاس‌های مجازی این آموزشگاه‌ها به طور رایگان برگزار می‌شود و از دوره‌های بعد، فرد برای شرکت در کلاس‌ها باید هزینه پرداخت کند. برگزاری کلاس مجازی برای حوزه‌هایی مثل زبان انگلیسی یا مهارت‌های ICDL شایدخیلی عجیب نباشد؛ اما آموزشگاهی، کلاس خط و حتی نقاشی را به صورت مجازی برگزار می‌کند! در این کلاس تلگرامی، هنرجویان از استاد سرمشق می‌گیرند و بعد از تمرین آن را در گروه قرار می‌دهند و او هم پس از مشاهده، اشتباهات را برطرف کرده و فیلم آن را برای فهم بهتر به او می‌دهد. ابتدا این گروه‌ها در وایبر برگزار می‌شدند؛ اما حالا شکل تلگرامی به خود گرفته‌اند. این ایده به سرعت در شبکه‌های مجازی گسترش پیدا کرده و هنرجویان زیادی به آن مراجعه کرده‌اند. البته مشخص نیست که این کلاس‌های تلگرامی چقدر تاثیرگزار بوده‌اند و آیا خروجی داشته‌اند یا خیر.


ویدیو مرتبط :
چگونه از طریق تلگرام پولدار شویم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مبل را کجای خانه بگذاریم تا پولدار شویم؟!



آشنایی با قوانین فنگ شویی, چیدمان انرژی زا
تاکنون درباره قوانین فنگ‌شویی برای سلامتی بیشتر، افزایش انرژی، روابط بهتر و... چیزهایی خواندید اما این اصول چند هزارساله چینی‌ها بسیار متنوع است و برای هر چیزی راه‌حلی دارد. مثلا برای افزایش ثروت! فنگ‌شویی می‌گوید درآمد شما متناسب با انرژی و انرژی در ارتباط مستقیم با چیدمانی است که در خانه برقرار کرده‌اید. این پیشنهادها را ببینید.

چوب در جنوب
عنصر ثروت چوب است و بخش جنوب شرقی خانه شما باید نمایانگر وجود این عنصر باشد. البته شاید خانه از پیش با عنصر دیگری مثل آتش یا فلز دکور شده باشد. در این صورت باید متعادل‌کننده را بشناسید تا بتوانید جریان درست انرژی را در منزل‌تان ایجاد کنید. رنگ‌های عنصر چوب سبز، قهوه‌ای و آبی هستند و برای مثال رنگ‌های عنصر آتش که رنگ‌های تنالیته قرمز هستند و رنگ‌های طیف خاکستری که نماد عنصر فلز هستند می‌توانند باعث تضعیف عنصر چوب شوند. اگر شومینه یا اجاقی در جهت جنوب‌شرقی خانه دارید، برای کم‌کردن اثر منفی آنها روی عنصر چوب، می‌توانید از یک کوزه سفالی روی شومینه یا تابلوهای سفالی حول و حوش آن استفاده کنید. کنار اجاق گاز می‌توانید از رنگ‌های خاکی و خنثی استفاده کنید تا تاثیر عنصر آتش کم شود.

کاسه و قالیچه وحوله در حمام
چکه‌کردن شیر آب انرژی را از خانه شما بیرون می‌برد. بنابراین اگر به فکر افزایش درآمد هستید اول از همه شیرآلات خانه را چک کنید و از سالم بودن آنها مطمئن شوید. در قوانین فنگ‌شویی بین عنصر آب و رفاه و ثروت ارتباط مستقیمی وجود دارد. این عنصر در حمام وجود دارد، بنابراین توجه به دکوراسیون حمام می‌تواند در افزایش ثروت شما موثر باشد. همیشه از یک گلدان سبز در حمام استفاده کنید. کاسه‌ای پر از سنگریزه به نشانه عنصر زمین و یک قالیچه کوچک یا حوله قرمز به نشانه آتش می‌تواند انرژی‌های حمام شما را متعادل کند.

آکواریوم پول می‌آورد
شما می‌توانید از یک آکواریوم هم در جهت جنوب شرقی خانه استفاده کنید. آکواریوم ترکیبی از عناصر است که می‌تواند انرژی چی را در آن بخش از خانه شما تقویت کند و برایتان ثروت به ارمغان بیاورد. آب آکواریوم نماد عنصر آب، گیاهان نماد عنصر چوب، شن و سنگ کف آن نماد عنصر زمین، خود سازه به عنوان نماد عنصر فلز و ماهی‌های رنگی می‌توانند نماد عنصر آتش باشند. سعی کنید آکواریوم‌تان را همیشه تمیز نگه ‌دارید و به سلامت ماهی‌های آن توجه کنید. قوانین فنگ‌شویی می‌گوید بعد از این کار می‌توانید شاهد وفور ثروت و انرژی مثبت در زندگی‌تان باشید.

بگذارید انرژی جریان داشته باشد
قوانین فنگ‌شویی به هم ریختگی را دشمن جریان انرژی می‌داند. برای اینکه کارتان رونق بگیرد و درآمد بیشتری داشته باشید باید از به‌هم ریختگی محل کار و میز کارتان به شدت اجتناب کنید. کشویی کنار میزتان در نظر بگیرید و تمام کاغذهای اضافه را در آن قرار دهید و در کشو را همیشه بسته نگه دارید. اگر چیز اضافه‌ای در محل کارتان وجود دارد آن‌ را دور بریزید. در کمدها و کشوهای مشترک را هم ببندید. به علاوه واقعا لازم نیست مقدار زیادی وسیله روی میز بچینید. سعی کنید تا جایی که می‌توانید میزتان خلوت باشد و دور و برتان برای جریان انرژی فضای کافی وجود داشته باشد. در عین حال سعی کنید میزتان از زمین مقداری فاصله داشته باشد و زیر آن باز باشد.

نمادهای ثروت در جنوب شرقی خانه
سمت جنوب شرقی خانه، سمت ثروت و موفقیت است. در واقع در قوانین فنگ‌شویی در این جهت جفرافیایی از نمادهای ثروت استفاده می‌کنند تا باعث جذب بیشتر درآمد شوند. فنگ‌شویی نمادهای ثروت متفاوتی دارد. چینی‌ها از مجسمه‌هایی استفاده می‌کنند که سکه‌ای در دهان دارند. شما می‌توانید قلک، ظرف گندم، سکه یا نمادهای اینچنینی در این بخش خانه بگذارید. استفاده از قبوض یا دفترچه اقساط در این بخش خانه اصلا خوب نیست. به علاوه شما می‌توانید از گلدان‌های سبز و سالم هم برای افزایش ثروت در این بخش خانه استفاده کنید.

منبع : seab-sabz.blogfa.com